heftige buikpijn

hallo,

even een vraagje. Ik heb inmiddels al een week behoorlijke buikpijn, vrij onderin.
Ik denk dat het bandenpijn is, maar ga ook twijfelen.
Ja,ik weet dat ik ook gewoon even naar de vk kan gaan mar daar moet ik over een week zowieso al heen en wil niet echt als een miep over komen dus vandaar dat ik even vraag of iemand dit herkent? bij mij eerste had ik het niet, maar nu til ik mijn mannetje ook veel en die weegt best wat ;)

ben benieuwd!

x

Hey!

Ik heb dta ook. Zelfs zo erg dat ik 2 dagen gewoon plat op bed heb gelegen. Zitten doet namelijk al helemaal pijn. En het lijkt zeg maar alsof mijn baarmoeder uit elkaar gerukt wordt ofzo. Nu ik 2 dagen niets heb gedaan is het wel een stuk minder, maar eind van de dag komt het altijd weer opzetten.
Ook ik ga pas 5 oktober naar de gyn, en dan zal ik wel eens vragen waar het van komt. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik teveel doe, en dat momenteel die kinderen zo hard groeien. 4 cm per week orfzo?

Sterkte ermee in ieder geval.

x

Hi!

Ook ik heb hier behoorlijk last van en dan vooral laat in de middag en ´s avonds op z´n ergst. Ik heb dan echt moeite om op te staan zo´n (stekende) pijn!
Ik moet over anderhalf uur naar de verloskundige en ik zal het haar gelijk vragen.
Ik breng wel verslag uit!

Liefs, Nicole

Ik denk ook dat het bandenpijn is, maar ga je toch even streng toespreken. Als jij met dit soort vragen en klachten de verloskundige belt (niet om 5 uur 's ochtends dan...) dan zal ze echt niet denken 'wat een miep'. Je wilt gewoon zeker weten dat het niet wat ernstigs is en dat is alleen maar verstandig!

Terug
Bovenaan