<p>Hoi allemaal</p><p>Ik ben nu 13+2 weken zwanger en zit echt niet lekker in mijn vel. Ik heb gelukkig geen lichamelijke klachten, maar ik merk dat ik emotioneel wel door een rollercoaster ga. Ik ben een stuk heftiger dan normaal (op het gemene af), ik voel me continu onbegrepen en alleen. Het lijkt alsof mijn hersenen gewoon niet meer werken. </p><p>Ik ben nu anderhalf jaar getrouwd met mijn man (daarvoor waren we ook al 7 jaar samen) en we kennen elkaar door en door. Sinds ik zwanger ben vraag ik me echter af of ik wel de juiste keuze maak...</p><p>Doordat mijn hersenen niet goed werken heb ik een concentratieprobleem. Ik heb mijn man daarom gevraagd om afspraken te maken bij verschillende kinderdagverblijven. Ik heb dit 4 weken geleden al gevraagd en help hem hier continu aan herinneren, maar hij weigert actie te ondernemen. </p><p>Ik voel me echt eenzaam en onbegrepen. Ik probeer deze gevoelens met hem te bespreken. Na zo'n gesprek is hij voor een dag heel lief en begripvol, maar vervolgens valt hij weer terug en voel ik me weer eenzaam en gefrustreerd. </p><p>Ik ben altijd erg gelukkig geweest met hem, maar nu overweeg ik serieus om te scheiden. Zijn dit de hormonen die de overhand nemen of hoort hij meer betrokken te zijn? Hij gaat overigens wel mee naar elke echo, maar dat is gelijk ook alles wat hij doet om te 'helpen'. </p><p>Ik weet dat dit erg hard klinkt, maar als hij zich toch niet helpt kan ik het net zo goed allemaal alleen doen...</p><p>Ik twijfel gewoon echt, want ik weet dat hij een geweldige vader zou zijn en ik ben altijd erg gelukkig met hem geweest...</p><p>Zijn dit nu de hormonen die de overhand nemen of niet? </p><p style="text-align: right;"> </p>