Heftige jump

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Gisteren/vannacht volgens mij mijn eggjump gehad. Gisteren ineens heeeeeel veel eiwit slijm en gistermiddag/-avond behoorlijk wat steken en last van mijn onderrug.
Veel heftiger dan ik het normaal ervaar, alleen wat liche steekjes en iets slijm, maar volgens mij is mijn ei gesprongen! Nog maar even goed geklust en dan kan het wachten nu beginnen.
Bij mij altijd maar 12 dagen, scheelt er toch weer twee!

Wie zit er nog meer op het wachtbankje?

Liefs Daisy

hey daycey,

wij lopen altijd redelijk gelijktijdig.. ik heb volgens mij ook gister of rond deze dagen mijn ei gehad (temp verhoging) en nod staat op 6/7.. succes met wachten meid het is jullie zo ontzettend gegund na al die tijd!

Wij gaan idd altijd redelijk gelijk op! Nu maar hopen op een leuke zomer voor ons, haha! Aan het klussen op het juiste moment zal het niet liggen...
Succes!

Zo, die is goed gesprongen dan.
Hoop echt voor je dat HET dit eitje is meid!

Hier net ongesteld geweest, dus nu weer aan de klus :)

Xx

Spannend meid! Ik ga heeel hard voor je duimen jullie hebben het verdiend om nu eens een positieve test in handen te hebben!

Hier ook nog wachtende. Nod staat de 27e sochtends erg weeig op de maag maar verder weinig kachten dus blijft spannend. Ik hoop zo dat we deze ronde allemaal goed nieuws kunnen brengen!!! Ik duim voor iedereen!!

wat zou het fijn zijn, als dit een goede eisprong zou zijn!

succes...

Hoi Daisy, ik duim voor je dat het dit keer is gelukt!!! Zou toch wel heel bijzonder zijn zo vlak voor september :))) Succes meid en probeer er niet tevele aan te denken, dan gaat de tijd dubbel zo snel vooruit! xxx

Terug
Bovenaan