Heftige nacht achter de rug......

A

Anoniem

Guest
Wat heb ik emotioneel een heftige nacht achter de rug zeg.

Werd om half 1 wakker met vet heftige buikpijn in mijn onderbuik. Ik was werkelijk ervan overtuigt dat er iets mis ging. Dus ik in paniek (schiet niet op natuurlijk).

Het trok zo na een minuut of 3/4 weg en heb er geen last meer van. Toch was ik ongerust en  benieuwd wat het geweest kan zijn.

Ik  zojuist mijn vk gebeld en die zegt dat ik  verkeerd gelegen kan hebben. Ook kan het zijn dat het kindje erg hard groeit en de baarmoeder daardoor ook waardoor je heftige samentrekking van de baarmoeder kan hebben, en dat schijnt best zeer te doen!! Nou ik heb het gemerkt.

Ook heb ik voor de zekerheid even een plasje naar de ha gebracht om uit te sluiten dta ik een blaasontsteking kan hebben.

Poeh voel me nu wel erg jankerig zeg maar, want voor mij was het echt heftig en schrikken.

Wie heeft dit ook weleens meegemaakt?

XX Saskia 21 wk

p.s. voel de kleine gewoon lekker en heb geen bloedverlies gehad...

Herkenbaar....1 x groeipijnen bij mij en die zijn inderdaad erg venijnig en 1 x buitensporige darmkrampen die doortrokken tot de baarmoeder waardoor ik een soort miskraamgevoel kreeg. (ik heb al eens een mk gehad). Je lichaam ondergaat veel veranderingen dus het kan eens gebeuren maar erg prettig is het niet...
Fijn dat alles in orde is en heel slim dat je blaasontsteking ff uitsluit. Heb ik ook al gedaan want zo voelt het inderdaad wel.
gr.Ing

net als rene zou ik ook aan bandenpijn denken. Toen ik net wist dat ik zwanger was werd ik 's nachts wakker met heftige pijn re-onder. Via huisarts co-echo bij gyn, maar geen bijzonderheden. De gyn duidde pijn op bandenpijn. Doordat je baarmoeder flink groeit, wordt er enorm aan je banden getrokken. Hopelijk trekt het snel weg!!
Enne, niet raar hoor dat je dan zo'n K..nacht achter de rug hebt. Je denkt toch aan t ergste...!
Groetjes, mira sinds 02-01 trotse mama van jaap

hoi

ik heb ook vanaf zaterdag dat ik ineens pijn had in me zij en doortrok naar me onderbuik heb ik vk gebeld die zei dat het een spier kon zijn of me baarmoeder.ik heb voor de zekerheid ook me urine even weg gebracht vanmorgen moet om 2 uur ff bellen voor de uitslag ik kan ook moeilijk op me zij slapen  en lopen gaat ook moeilijk als ik dat te lang doe dan gaat het ook zeer doen.   sterkte

liefs tara 31 wken

Vervelend wat je vannacht hebt meegemaakt. Ik herken het wel. Ik word soms meerdere keren per nacht wakker ivm bandenpijn. Een kussentje onder  m'n buik helpt soms wel, maar in  m'n slaap verschuift 'ie dan wel eens en word ik alsnog met pijn wakker. Bij mij trekt de pijn erg naar m'n lies en bovenbeen toe, maar een kruikje 's ochtends doet wonderen.

De pijn was twee weken geleden een heel stuk erger en toen bleek dat ik een blaasontsteking had. Urine checken is dus altijd wel handig bij buikklachten.

Sterkte! Groetjes, Marisa

Ik ben zooo blij met di forum!!

Er zijn alitjd wel meiden die het herkennen, waardoor je je een stuk rustiger voelt. Bij mij trok de pijn idd naar mijn rug en liezen. Dus toch de baarmoeder denk ik.

En de ha kan straks nog bellen, dan krijg ik de uitslg van mijn plasje! Ben benieuwd. En ik denk dat ik ook maar met een kussen onder mijn buik ga liggen, want ik ben voor mijn 21 weken al vrij dik (buik) dus zal ook wel nodig zijn.

Bedankt alvast voor jullie snelle reacties

XX  Saskia 21 wk

Terug
Bovenaan