heftige periode

hoi allemaal

ik kan me sinds nov 2010 aansluiten bij de groep moeders die en kindje is verloren. met 10 weken kwamen we erachter dat ons kindje niet meer leefde. toen starte een heftige periode:
gestart met cytotec een heel weekend toen in 1 week 2x gecurreteerd.
helaas was dat nog niet alles......er blijkt nog een cyste of iets dergelijks in mijn baarmoeder te zitten en ik wacht momenteel op een uitnodiging voor de operatie. het zit ons echt niet mee.
maar nu......dit weekend seks gehad en als ik het goed bereken was ik op mijn vruchtbaarst.....mijn eerste gedachte was....owjee...ik heb nog een operatie te gaan...wat nu?
maar vandaag denk ik daar heel anders over.....ben ik zwanger dan zou dat het mooiste geschenk zijn en kan de operatie mij gestolen worden!

ik moest even mijn verhaal kwijt,
liefs moi

Hay meid!

Heftig allemaal zeg! Wat een gedoe dan achteraf allemaal, alsof je dan niet al genoeg gedoe hebt gehad!

Wat die operatie betreft kan ik me je gevoel goed voorstellen en ik hoop dat je snel weer zwanger bent! Zou die Cycste geen kwaad kunnen als je wel zwanger wordt?

Hou ons op de hoogte!

Liefs Jessica

Hey Moi,

Wat moet een vrouw soms doormaken.. heftig hoor voor jou/jullie.
Ik hoop dat je straks weer een positieve test in handen hebt!
Ben benieuwd hoe het met de eventuele operatie gaat en inderdaad of de cyste geen kwaad kan tijdens de zwangerschap.. Misschien het navragen waard bij de gyn?

Succes! Liefs Lisette

hoi dames.

toen er via de echo is ontdekt dat ik een cyste(waarschijnlijk cyste, kan ook een gezwel zijn) had, heb ik meteen gevraagd of dit de miskraam had veroorzaakt. maar dit bleek niet te kunnen. ik heb destijds wat mensen gesproken en er zijn ook moeders bij die ondanks hun cystes gewoon kinderen hebben gekregen, dus het zegt niks.

ik ben nu de dagen echt aan het aftellen voor de test....en voel contant aan mijn borsten, want daaraan merkte ik de eerste keer meteen dat ik zwanger was......maarja wachten duurt altijd lang.

mag ik vragen hoe jullie hier op dit forum terecht zijn gekomen?

liefs moi

Hay meid,

Dat mag! Ik ben Jessica en ben 26 jaar. Ik ben vorige zomer getrouwd met de jongen waar ik al 8 jaar bij ben én al 7 jaar samen woon. We leefde er erg naar toe samen en toen we allebei een vaste baan hadden, de ruimte in huis en na de trouwerij zijn we het gaan proberen. Na één ongesteldheid na het stoppen met de pil was ik al zwanger. Eerst heel dubbel leuk en eng! Eenmaal aan het idee gewent begon ik al snel te genieten. Was me er constant van bewust dat ik ons kindje bij me droeg. Met 7 weken verloor ik opeens bruine afscheiding en mijn gevoel sloeg op hol. De volgende morgen weer. Gelijk mocht ik komen voor een echo en helaas.......eerst zagen ze niks en later bleek het vruchtje helemaal in tact. Ik heb er een week voor de kerst nog mee rondgelopen maar er kwam geen verandering. Op 18 december ben ik gecurrateerd en dat is me meegevallen afgezien van het geestelijke deel dan. Nu 6 weken later ben ik gelukkig ongesteld geworden.....alles werkt nog gelukkig! Nu hoop ik dat ik snel weer zwanger ben!

Wat is jouw verhaal?

xxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Hey Moi,

Beetje late reactie, mijn excuses.
Ik ben hier 14 december terecht gekomen. Een miskraam bij ongeveer 5 weken. Helaas maar kort mogen genieten van de gedachte dat ik moeder zou worden.
Het was een spontane miskraam en na 31 dagen weer volgens mijn normale cyclus gemenstrueerd. (weer even heel verdrietig maar toch ook "blij" dat mijn lichaam het allemaal zelf oppakt.)

Nu zit ik in de 3e week van mijn cyclus en hoop dat we erg snel weer een positieve test in handen zullen hebben. Op 14 febr mijn NOD.
Zou toch super zijn om op valentijnsdag kennis te maken met een grote liefde ;-)

Ik wens je veel succes met wachten op de test. wanneer mag je precies testen? Ik duim voor je mee!

Liefs Lisette

ik mag aanstaande zaterdag testen. spannend hoor.
het ene moment denk ik: ja ik heb gewoon heel veel symptomen, maar het andere moment ben ik heel onzeker en bang dat ik het misschien te graag wil.

maar ik zal het resultaat zeker op dit forum zettten...jullie ook?

Ik zal het resultaat ook hier vermelden!
Heb vandaag een positieve ovulatietest in handen gehad. Ook al prettig om te weten dat ik wel weer een eisprong heb.
Over twee weken hopelijk dus een positieve zwtest.

Succes met wachten tot zaterdag! Ik duim voor je
(vanuit Rome hihi, ga een weekendje weg)

Liefs

Terug
Bovenaan