heftige pijn onderin mn buik door inspanning...

Hoi,
gisteravond was ik nog ff aan de wandel samen met mn man en ons zoontje in de kinderwagen en we liepen het eerste stuk best snel. Toen kreeg ik ineens pijn onderin mn buik die steeds heftiger werd en moest steeds langzamer gaan lopen. het deed echt ontiegelijk veel zeer en het was geen bandenpijn zoals ik die ken iig. die trekt altijd gelijk weer weg als je stilstaat of andere houding aanneemt. dat was nu niet zo, het duurde wel 10-15 minuten. vanmorgen was ik aan het fietsen met mn zoontje en toen had ik het weer ongeveer 5 minuten. in het begin van mn zwangerschap heb ik het ook een keer gehad, zo erg dat ik eigenlijk niet meer naar huis kon lopen terwijl ik nog maar 2 straten moest....

herkennen jullie dit?? heb dat in mn zwangerschap bij mn zoontje nooit gehad. omdat het weer weggetrokken is heb ik de VK niet gebeld ofzo. zal het volgende keer wel ff vragen wat het kan zijn. schrok er behoorlijk van eigenlijk!

Jee das inderdaad schrikken... Herken het niet, krijg wel vaak na een stevige wandeling een trekkerig gevoel onder in de buik, en zodra ik dan tot rust kom ontstaat er een harde buik. maar dat is vervelend, niet pijnlijk. Ik zal gewoon voor de zekerheid toch even bellen als ik jou was.

Sterkte.

Ik heb ook wel zo'n pijn soms bij veel en snel lopen. Als ik een lange wandeling maak met de honden dan ben ik gewend om stevig door te lopen, maar merk nu dat ik af en toe wat rustiger aan moet doen.
Meestal na een half uurtje ongeveer moet ik echt langzamer gaan lopen.
Is dat bekkenpijn? Ik had me daar iets heel anders bij voorgesteld... Het zijn echt een soort krampen of steken bij mij. En idd, anders dan bandenpijn, die trekt bij mij ook altijd snel weer weg.

Ik heb me er eigenlijk niet zo druk om gemaakt. Meestal als ik even rustig aan doe en dan rustig blijf doen gaat het wel over.

hoi tes
mijn fysio zegt dat je beter twee x een half uur stevig door kunt lopen dan drie kwartier je banden en bekken hebben heel wat te verduren ik had er ook last van met opstaan en daar heb ik nu ook oefeningen voor en ik heb er echt baat bij
groetjes felicia

Terug
Bovenaan