heftige pijn

Hoi meiden.Dinsdag voelde ik mijn eisprong. Is altijd een beetje krampgevoel. WE zijn aan t klussen geslagen en een uurtje daarna kreeg ik ineens heel heftige kramp op d eplek waar ik eisprong voel. Het was echt heel erg en heeft een uur geduurd. Heb dit nooit eerder gehad! we hebben de dagen ervoor ook geklust. IK maak me nu erg druk dat er misschien iets kapot is gegaan. Iemand enig idee wat dit zou kunnen ziin geweest?
 
Hoi daar ,
wat jij omschrijft klinkt als mijn eisprong, ik voel altijd heftige krampen. Als er echt iets kapot zou zijn zou het nu nog pijn doen, geloof me. Een dubbele eisprong (ken ik van mijn moeder) schijnt ook zo'n effect te hebben... Maareh, ik ben natuurlijk geen arts, dus als je je nog steeds zorgen maakt of iets geks voelt moet je gewoon je huisarts bellen! Grappig om te horen dat meer mensen hun eisprong zo goed kunnen voelen.
Grtz muty
 
hoi muty. ik voel het elke maand altijd als een soort kramp maar echt nooit zo erg. dubbele eisprong, houd dat indat je dus zwanger van een tweeling kan worden? het is dus niet zo dat die mega pijn iets met een eventuele bevruchting t emaken kan hebben?
 
nou ik voel ook altijd mijn eisprong. toen ik bevrucht was voelde ik hem dus niet!
als je je eisprong dus voelt is het telaat en is ie al gesprongen. als je m niet voelt dan is ie bevrucht. dat was bij mij zo tenminste!
 
Terug
Bovenaan