<p>Beste dames,</p><p>Heb een hele erge schuldgevoel tegenover mij dreumes van 16 maanden. Dit omdat de relatie tussen mij en zijn vader superslecht is. Vanaf dag 1 heb ik alle zorg (financieel, emotioneel en noem maar op letterlijk alles) </p><p>Hij heeft mij van alles geflikt (ontrouw zijn en veel liegen),kan hem nog steeds niet vergeven, wanneer ik hem zie wordt ik zo erg getriggerd en wordt ik woedend, omdat hij mij gewoon alles alleen laat doen ,en geen ruk erom geeft, en niet eens probeert.</p><p>Ik kam met veel psychische problemen, enige die me op de been houdt is mijn kleine.</p><p>Het gaat nooit lang goed, wanneer hij een keer in de zoveel tijd even komt 'spelen 'met de kleine. Heb nu net ruzie gehad met hem voor de kleine en die keek ons zo raar aan. Hij denkt echt dat de zorg voor een kind een spelletje is. Wil dit niet meer, ik heb echt advies nodig van jullie. Wat zou jij doen? </p><p>Hij heeft de kleine trouwens niet erkent en doet gewoon geen moer voor hem.</p><p>Een moeder die niet meer kan</p><p> </p>