heftige week achter de rug

Hoi meiden, ik ben weer thuis na mijn ziekenhuisopname. werd de dag na het overlijden van mijn vader opgenomen met nierkolieken en nierstenen,pfff vond het heftiger als een bevalling. hoop dat de kleine niks overhoud aan de ingreep die ik ervoor heb gehad inclusief medicijnen zoals morfine.tot nu toe heeft de kleine het allemaal prima doorstaan. en ik lig nu bij te komen in mijn bedje. gelukkig hebben we voor de andere drie een en ander kunnen regelen zodat ik ook echt bij kan komen want ik ben doodmoe. kan ook niks van de andere kids verdragen momenteel ,dus ik hoop dat ik snel opknap want er moet ivm mijn vader een hoop geregeld worden, dinsdag is hij begraven en heb ik in het ziekenhuis de dienst bij kunnen wonen.de rest heb ik voorbij moeten laten gaan maar hier heb ik vrede mee. het is niet anders.mijn broertje en tante hebben de begrafenis geregeld maar hebben geen zicht op wat verder gedaan moet worden.ben dus nog wel even zoet.
hoop dat ik snel in rustiger vaarwater kom en me beter voel.
ik heb inmiddels wel wat tijd gehad om te denken over een naam.kleintje heeft aardig wat turbulentie moeten doorstaan.
Mijn man en ik zijn aan het zoeken naar een arabische naam, daar hij uit Jemen komt en de andere ook arabische namen hebben(staat wel zo handig bij de achternaam)
nu hebben we eindelijk een paar namen gevonden die we beiden leuk vinden, graag hoor ik van jullie welke favoriet is:

Yessin
Reslan
Sami(hoor je alleen erg vaak, dus minder origineel)

we hebben erg nog een of twee maar dit vinden we de leukste.
 
Jeetje meis, wat een heftige tijd heb jij achter de rug. Gecondoleerd met het overlijden van je vader. En dan ook nog zelf in de lappenmand. Wat verdrietig en naar allemaal.

Ik hoop dat je je snel wat beter zult voelen en alles een plekje kunt geven, zowel lichamelijk als psychisch. En hopelijk komt je kleintje overal goed doorheen, maar ze zullen in het ziekenhuis echt wel weten wat ze wel en niet kunnen doen als je zwanger bent. Daar zou ik me dus maar niet al te druk over maken.

Ik vind Reslan en Sami het leukste. Ik heb Sami eerlijk gezegd nog nooit gehoord en vind hem juist erg origineel.

Meid, nogmaals veel sterkte en beterschap gewenst! Hoop snel goede berichten te horen.

Groetjes, Marieke
 
hai
wat een verhaal zeg
en dat allemaal in je zwangerschap
wat zal dat dubbel voelen zeg
afscheid nemen van je vader een leven wat de wereld verlaat en jij met nieuw leven in je buik
wil je heel veel sterkte wensen in de komende tijd


en of de namen vind ik persoonlijk yessin erg leuk en sami uigesproken als saamie ook leuk

hou je taai

liefs irma
 
hoop dat je je weer een stuk beter voelt! Veel sterkte bij het verlies van je vader.
Vriendin van mij heeft een zoontje die Sami heet. Echt een schatje! Ik vind alle drie de namen mooi maar ik denk dat Reslan het origineelst is. Ken zelf in elk geval wel een Sami en een Yessin maar geen Reslan.
succes met de keuze (Wij zijn nog er ook nog lang niet uit, wat voor naam het zal worden,)
groetjes en liefs Hanneke
 
Terug
Bovenaan