Heftigere menstruaties na miskraam??

Hoi allemaal,

28 mei jl. heb ik een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap.
Op 19 juni jl. werd ik weer ongesteld maar dit ging wel gepaard met veel helderrood bloed en veel doorzichtig slijm wat uiteindelijk overging in bruin bloed.
Gisteren werd ik voor de tweede keer ongesteld. Wederom weer met veel rood bloed en slijm.

Terwijl ik voor deze zwangerschap heel weinig bloed verloor tijdens een menstruatie.

Weet iemand waarom de menstruaties ineens zo anders zijn?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Rosanne (mama van Quentin, 20 mnd)

heeeeel herkenbaar! ik heb 3,5 week geleden miskraam gehad en afgelopen vrijdag 1e menstruatie gehad, ook superjeftig. ik had dit anders ook nooit zo erg....
maar....hoe het komt ik heb geen idee!
mischien iemand anders? ik ben ook wel benieuwd!
gr. marjolein

Heel herkenbaar en bij mij zei de gyn. dat de pil nu echt was uitgewerkt. (ik was pas   maanden gestopt) en omdat je lichaam veranderd is door die zwangerschap kon het veel heftiger worden dan voorheen.
Ik ben bijna een week na de curettage ongesteld geworden, heel heftig, helder rood bloed, toen een week niks en eergister hebben we voor het eerst geklust maar nu heb ik weer bruine afscheding wat vanavond ook weer wat roder was, zou dit door het geklus kunnen komen?

Gr. Roos

hoi allemaal,

ik ben op 8 maart gecurriteerd ivm miskraam en ik werd pas na 3 maanden  weer ongesteld. dit was erg heftig zovel bloed verlies ik normaal nooit en het duurde maar liefst 2,5 week lang. nu ben ik gisteren weer ongi geworden en ik ben dus nu erg benieuwd of het weer zo ehftig is. ik ben wel van slag want normaal zat er mooi 1 maand tussen mijn ongi door nu duurt het allemaal veel alnger en eheft er nu ook weer 1,5 maand tussen gezeten voordat ik ongi werd. ik ben benieuwd of  iemand  dit ook heeft.

groetjes yvonne

Terug
Bovenaan