hehe, eindelijk naar de VK geweest

Hey,

Ook ik heb eindelijk mijn intake gehad.
Heel gek om weer terug te zijn bij deze verloskundige praktijk, het lijkt nog maar net geleden dat ik er was voor mijn vorige zwangerschap! Terwijl dat al weer ruim 20 maanden geleden is.

De verloskundige kende ik al, voelde meteen weer vertrouwd.
Ik heb wel meteen te horen gekregen dat ik niet huis mag bevallen. De vorige keer wilde de placenta er niet vanzelf uit, er is nu een verhoogde kans dat dit weer gebeurd. Ik vind het wel jammer, maar ook wel fijn dat de keus nu voor me gemaakt is. Ik gaf ook aan dat ik door de placenta een klein trauma voor bevallen heb, de verloskundige was heel begripvol. In de loop van mijn zwangerschap maakt ze een keer extra tijd vrij, zodat ik dit nog goed kan verwerken en met vol goede moed deze bevalling kan doen.

7 juni heb ik de echo. Het kon ook een week eerder, maar ik vind het wel leuk als het wat later is. Want dan is er veel meer te zien. Alleen moet ik dus 2 weken geduld hebben...

Liefs

Raar he om weer dezelfde praktijk in te lopen! Vond ik ook idd. Ojee ja, dan zou ik ook lichte trauma hebben als de placenta niet wilde komen!

Fijn dat de vk er tijd voor vrij maakt!!!

En wat een geduld heb je meid! Ik kon niet wachten met kijken!!!

Liefs

tja geduld...
Ik vind het wel lekker dat ik wat later de echo heb. Want dan wordt het pas "echt" voor mijn gevoel. In mijn omgeving zijn recent veel miskramen geweest. Dus ik heb liever later een echo en dat de risico-tijd van 12 weken voorbij is. Dan dat ik heel vroeg een echo heb, helemaal verliefd wordt op mijn nieuwe kindje, en dan alsnog een miskraam krijg. Ik ben daar echt zo bang voor.....Nu schuif ik het genieten maar een beetje voor me uit.

Zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Die angst is bij mij ook even door mijn hoofd geschoten. Maar ben zoooooo ziek geweest van de zw.schap dat het eigenlijk wel goed moest zitten. Ik ben daar denk ik ook wel nuchter onder.... Als het mis gaat gaat het mis. Niet leuk maar dan was mijn kindje ook niet in orde!

Liefs

Wat leuk dat je bent geweest. Ik mag ook niet thuis bevallen. Dit omdat mijn baarmoeder nadat de placenta er uit is niet meer wil samentrekken. Ik ben bij de eerste 3,5 liter bloed verloren. Als je dan thuis bent is het super gevaarlijk. Ik vind het niet erg. De bevalling in het ziekenhuis heb ik als prettig ervaren.

Ik snap wel dat je het prettig vind dat je iets later de echo hebt. Het is maar net hoe je er tegen aankijkt.
En ach 2 weekjes is te over zien.

Hai Maartje,

Wat fijn dat je 'eindelijk' bent geweest en dat je echo staat gepland! Joh, voor je het weet is het 7 Juni, de tijd vliegt meid. Fijn dat de vk ook zo begripvol was en dat je het goed met haar hebt kunnen bespreken. Is vast een hele geruststelling? Ook ik moet in hert ziekenhuis bevallen maar ik ben er eigenlijk wel blij mee. Twijfelde eerst nog terwijl mijn man zei: ziekenhuis!!! Maar nu moet dat sowieso.....prima!

Fijne avond meid en wat zal jij over 2 weekjes veel zien zeg! Leuk, leuk, leuk! :)

Liefs Lynn.

Wat fijn dat het gelijk weer zo vertrouwd voelt bij de vk en dat ze straks extra de tijd voor je inplant.
Ook al de eerste echo geplant, leuk!!

Terug
Bovenaan