hehe eindelijk wat zekerheid!

Vandaag weer een echo gehad.
De kleine bewoog goed, daar lijkt alles goed mee te gaan.

Helaas zit het hematoom er nog steeds. Dat had ik ook wel verwacht, want ik had geen bloed meer verloren.
Volgens de verloskundige verdwijnt het hematoom langzaam, of het barst open en dan krijg ik weer bloedverlies. Waarschijnlijk is het dan niet meer gevaarlijk voor het kindje. Ik hoef ook geen verdere controle meer. Tenzij ik bloedverlies krijg. Dan gaan ze een echo maken om te kijken of het hematoom weg is. Dat is wel zo prettig!
Ik ben dus echt super opgelucht. Ik heb mijn hele zwangerschap nog niet durven genieten, maar nu ga ik dan eindelijk maar eens doen!

Liefs Maartje

ps. de uitgerekende datum is van 29 dec. naar 1 januari gegaan. Lynn, wil jij dat op de UD-lijst veranderen?

Hee Maartje,

Wat een goed nieuws zeg!! Ben ook voor jou opgelucht!! Blij te lezen dat de kleine lekker bewegelijk was, top!

Hou jezelf wel goed in de gaten meid en als je iets niet vertrouwd, gelijk aan de bel trekken. Maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.....

Lekker genieten nu, dat heb je wel verdiend na al die onzekerheid. Uiteraard zal ik het voor je aanpassen op het lijstje.

Liefs Lynn.

Maartje,

Wat goed om te horen. Ik schijn ook ergens nog zo'n hematoom te hebben, maar toen ik het de laatste keer ter sprake bracht, werd er niets meer over gezegd, dus het zal wel goed zijn, maar jouw bericht brengt nog een beetje extra opluchting. Wellicht is het hematoom een leuk speeltje voor de tweeling om mee te voetballen.....

Geniet er nu maar volop van!

Esther

Fijn maartje! We komen nu verder in de zwangerschap, dus het gevaar wordt steeds kleiner. Heerlijk hé, om dan je kindje zo goed te zien bewegen! ga lekker genieten meid, je hebt een pracht kind in je buik! :)

Hier wordt het bloedverlies eindelijk minder!! Voel me ook wat beter, eindelijk! Ik maak me eerlijk gezegd geen zorgen meer over de hematoom, ben nu de 16wk voorbij en ga nu lekker genieten van het zwanger zijn!

@ Mama van Evi: Wat fijn dat jou bloedverlies eindelijk minder wordt! Grote kans dat jou hematoom helemaal weg is!

Ik ben nu de 12 weken voorbij, dat geeft me al een zekerder gevoel. Van de verloskundige moest ik nu echt gaan genieten.

liefs

Terug
Bovenaan