hehe,eindelijk

wij een tijdje terug tegen mij zou hebben gezegd dat ik nog eens blij zou zijn met mn menstruatie had ik waarschijnlijk voor gek verklaard.
maar nu ben ik na 8 weken na het stoppen met de pil dan eindelijk ongesteld geworden en ik ben er dolgelukkig mee.nieuwe ronde,nieuwe kansen voor een 2e wondertje.
het hoeft van mij echt niet meteen raak te zijn,maar helemaal niet ongesteld worden werd wel erg frusterend.dus ik ga lekker aan de chocola
groetjes kari

Wij zitten hier nog steeds te wachten. Ben dus 12 wk geleden bevallen en twee wk gelden gestopt met bv. Ben toen ook weer begonnen met de pil. Want wij hebben hiet al 2 kleine wondertjes in bed liggen en dat is verlopig wel genoeg

veel succes en plezier  met klussen hahah

groetjes annegien

Hoi Kari,

Jeetje, dat heeft wel ff geduurd zeg!
Bij mij uiteindelijk 5 weken. Mocht mijn cylcus nou weer regelmatig zijn, dan zit ik nu ongeveer rond mijn eisprong. Dus ik blijf niet al te lang hangen op het forum, hihi...

Nou meid, flinke reep chocola, warm badje, grote pot thee en een stapel tijdschriften en hopen dat het deze keer minder lang duurt (tenzij 9 maanden natuurlijk, haha)!

Groetjes,

Eveline

He hallo!
Was zelf ook al aan het schrikken die menstuatie cyclus moet echt even weer normaal worden anders denk ik straks dat ik elke maand zw ben hahaha...
Heb za mijn laatste pil geslikt en werd vandaag pas ongi..
wist wel dat ik zo goed als niet zw kon zijn maar toch..
bij mij is het al een x gewoon door pil heen gekomen ..
en hij zit lekker nu in zijn bedje te slapen..
hihi
Xxxjes sylvia

Terug
Bovenaan