hehe eindelijkslapen

A

Anoniem

Guest
We zijn al zo'n tijd met Levi in de weer en dan vooral 'snachts. Hij was een half jaar oud toen hij buisjes kreeg omdat hij continue oorontstekingen had. En na de ingreep zei de kno arts dat het niet voor niets was omdat er ontzettend veel en vooraldikke troep achter zijn trommelvlies zat.
Het ging daarna ook zo goed met hem tot 10 weken geleden het ge emmer weer begon. Elke week koorts, ziek aan zijn oren trekken en niet willen slapen. Na 6 weken zaten we dan weer bij de kno arts maar het waren niet zijn oren die zagen er droog uit en de amandelen doen ze liever niet bij kindjes onder de 10 kilo.We waren nog niet thuis of zijn oor ging lopen en 4 weken lang hebben ze gelopen. En drama 's nachts want als ze gaan liggen wordt de druk in de oortjes natuurlijk nog groter.
Mijn man slaapt al bijna 3 weken bij mijn ouders die toch op vakantie zijn omdat hij er niet meer tegen kan.
We zijn afgelopen woensdag weer teruggeweest en er is ene kweek van zijn oortjes afgenomen en weer a-b oordruppels maar nu ook een kuur bactrimel voor 2 weken erbij. En sinds donderdagnacht slaapt hij gewoon helemaal door !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het super dat we er nu iets voor hebben en dat het dus echt zijn oren zijn maar vind het wel supertriest dat het welzo is dat Levi dus 10 weken zoveel last heeft gehad, echt zozielig.
Gelukkig ben ik ook 's nachts nooit boos op hem geweest alhoewel de wallen zowat op mijn voeten lagen zo kapot was ik maar hij had echt pijn.

Nou maar hopen dat het goed aanslaat anders blijft hij op een onderhouds dosis bactrimel.

Nou een heel verhaal maar we kunnen al 2 dagen slapen tot 6.00/6.30 en we zijn daar zo blij mee (en levi natuurlijkook)

groetjes chimene

Hoi chimene

Wat een verhaal en hoop dat de medicijnen nu aanslaan ...
Heb echt medelijden met je kindje en met jou !!!

En heel eerlijk gezegt vind ik je man/vriend niet zo leuk , hij denkt alleen aan zijn rust !
Terwijl jullie kindje echt pijn heeft en jou op deze manier in de steek laat.. waar is jou rust dan .

Miss heb ik het helemaal verkeerd , dat mag je dan ook gerust zeggen maar voor zover dat ik het uit je verhaal heb gelezen en begrepen komt alles op jou neer

Heel veel succes en stekrte!

Liefs van Anna

Hoi Chimene,

Ik hoop voor jullie dat deze positieve lijn zich even voortzet, want niet slapen sloopt je echt. (mijn oudste heeft het 1e jaar gespookt, was blij dat hij ging slapen en bleef slapen tot ong. 7 uur).

Slaap lekker voor straks, ook voor Levi.

Liefs Saskia

Hoi Anna,

ik begrijp dat je het zoopvat maar dat is geheel mijn keuze hoor. Ik kon vanaf maart vorig jaar tot een paar weken geleden helemaal niets ivm ernstige bekkeninstabiliteit voor en na de bevalling. Dat bekken gedoe is overgegaan in een hernia waarvoor ik in februari en in april ben geopereerd. Mijn man heeft dus 1 1/2 jaar alles in zijn eentje moeten doen en heeft ook nog eens een hele zware baan. Hij zit er dus volledig doorheen, ik ook hoor maar ik kan 's nachts gewoon weer gaan liggen en slaap meteen door terwijl hij dan echt de hele nacht wakker ligt.
Ik ben door mijn operaties etc waarschijnlijk toch almijn baan kwijt (heel verhaal en gedoe), daar hoor ik morgen van of ik verder kan of niet. Daardoor heb ik besloten om het 's nachts allemaalop me te nemen aangezien ik nu toch nog alleen op therapeutsiche basis werk en mijn man het overdag ook druk heeft.

Ik ben juist heeltrots op hem dat hij 1 1/2 jaar al alles op zich heeft genomen want met 3kids een hond en een drukke baan is dat eigenlijk niet te doen.

Weer een heel verhaal maar mijn man is dus juist fantastisch en voelt zich al enorm schuldig over dat nachtgedoe.

groetjes chimene

hoi,

Hoop echt voor jullie dat de kleine dreumes nu echt door gaat slapen, mijn jongste die is al een echte nachtbraker, ze gaat zowiezo heel laat slapen en midden in de nacht word ze wakker en begint te draaien en jengelen, en op een gegeven moment ben jezelf en zij natuurlijk ook helemaal op, uit logeren hebben we gedaan, kindival geprobeerd, etc ertc, maar het blijft gewoon vallen en opstaan, de ene keer slaapt ze redelijk de andere dagen word ze regelmatig jengelend en draaiend wakker, ze is nu bijna 14 maanden maar ik zie nog steeds geen verbetering, de ha kan ook niets doen misschioen doorverwijzen naar en slaapkliniek maar dat is voor ons echt een laatste optie, hoop dat jullie eindelijk jullie verloren uurtjes van de afgelopen tijd mogen in halen, en zeker met drie kinderen die ik ook heb en een huishouden etc etc, is dit echt niet makkelijk.

gr bianca

Hoi

Sorry ik hadt het verkeerd , maar kon het niet raden natuurlijk haha

Is nu alles beter met levi ?

Liefs Anna mama Van Lela Darja, Milad

Terug
Bovenaan