hehe het hoge woord is eruit

Zo nu weet bijna iedereen uit onze omgeving dat er een kleine aan zit te komen. Ben nu 12 weken en 1 dag dus voorbij de hele kritieke fase, moet zeggen dat ik nog niet erg op mn gemak zit maar goed.
De leukste reactie was van mn nichtje van 3. Mijn zusje vertelde dat tante Petra een baby in haar buik had waarop ze zei, ik geloof je niet mama, ik wil die baby zien. Heerlijk die kleintjes
Heeft iemand nog een tip voor me hoe ik dit grote nieuws het beste kan vertellen aan kleuters van 5 tot 7 jaar? Heb er 9 met Scouting onder mijn hoede.
groetjes

Gefeliciteerd met je mijlpaal. Ik vond het heerlijk toen iedereen het wist geen smoesjes meer en voelde me ook gelijk meer zwanger. Kinderen reageren altijd het leukst maar jouw nichtje geeft toch wel de leukste reactie :)

Heb helaas geen tip voor je hoe je het aan jun het best kan vertellen misschien toumpoezen bestellen bij de Hema met een foto van een baby erop maar weet niet of ze het dan snappen, maar ze zijn meestal slimmer dan je denk. Succes

heey fijn dat je het nu kan gaan vertellen,en neem maar van mij aan ,kids begrijpen alles heel goed,mijn jongste is 6 en ik heb verteld dat na de zomervakantie ergens de baby komt,zo hft hy toch een kleine houvast van tijd haha

Hee wat leuk,
kinderen van 5-7 jaar kun je het gewoon vertellen hoor! Begrijpen heel goed wat dat is! De lastige vragen gaan ze thuis wel aan hun ouders stellen.... hihi. Je zou er voor hun misschien nog wel even mee kunnen wachten tot je het al een beetje aan je buik ziet?

Terug
Bovenaan