A
Anoniem
Guest
hehe, daar ben ik dan eindelijk weer!! Ik heb jullie gemist!! We zijn 'even' een kleine maand weggeweest en heb door last-minute vervroeging van de tickets geen afscheid meer kunnen nemen. Ik was letterlijk nog aan het werk toen bleek dat de enige mogelijkheid om de tickets te veranderen diezelfde avond was! Gelukkig hebben mijn man en ik allebei aardige bazen en konden we diezelfde minuut nog wel om in te pakken en een paar uurtjes later te vliegen!
We gingen naar Nederland voor de bruiloft van mijn zus en toen, met de kinderen, met de auto naar Italie. Ook terug gingen we weer met de auto naar Nederland en toen weer vliegen vanuit NL naar Israel. Gekkenwerk inderdaad, maar we zijn nou eenmaal reizigers... De kinderen hebben het fantastisch gedaan, het zijn echt 2 helden die het reizen duidelijk in hun genen hebben. We zijn enorm trots op ze!
Ik ben echt blij dat we weer thuis zijn en de kinderen vinden het ook weer heerlijk. Het was geweldig om 23 dagen 24/7 met ze te zijn, maar iedereen is hier weer blij met hun normale ritme. Lior heeft haar vriendinnetjes enorm gemist (grappig om te zien dat dat op zo'n jonge leeftijd al zo speelt, ze vroeg elke dag naar haar nichtje en vriendinnetjes en wilde de creche bellen vanuit NL ) en Milo vindt het ook heerlijk om weer in de zon te spelen want hij bleek een enorme kou-kleum, hahaha.
Nou hier dan wat foto's!
aankomst in Nederland.... tjonge wat vergeet je snel hoe koud het daar is! Meteen een jas gekocht voor Milo!
even naar het mooie Twente om de oma van mama te bezoeken
Lior moest en zou in de trein
dagje Efteling (hier in de pagode)
eindbestemming: Mottarone, Italie
Milo in de regen, dat zijn we niet gewend...
chillen met zijn zus in de tuin van opa en oma
eten met uitzicht
kusje van mama
de eerste familiefoto sinds maanden!
oooohhh...aaaahhhh..
op de boot naar Isola Pescatori
hoog boven Europa.... bijna weer thuis!!
We gingen naar Nederland voor de bruiloft van mijn zus en toen, met de kinderen, met de auto naar Italie. Ook terug gingen we weer met de auto naar Nederland en toen weer vliegen vanuit NL naar Israel. Gekkenwerk inderdaad, maar we zijn nou eenmaal reizigers... De kinderen hebben het fantastisch gedaan, het zijn echt 2 helden die het reizen duidelijk in hun genen hebben. We zijn enorm trots op ze!
Ik ben echt blij dat we weer thuis zijn en de kinderen vinden het ook weer heerlijk. Het was geweldig om 23 dagen 24/7 met ze te zijn, maar iedereen is hier weer blij met hun normale ritme. Lior heeft haar vriendinnetjes enorm gemist (grappig om te zien dat dat op zo'n jonge leeftijd al zo speelt, ze vroeg elke dag naar haar nichtje en vriendinnetjes en wilde de creche bellen vanuit NL ) en Milo vindt het ook heerlijk om weer in de zon te spelen want hij bleek een enorme kou-kleum, hahaha.
Nou hier dan wat foto's!
aankomst in Nederland.... tjonge wat vergeet je snel hoe koud het daar is! Meteen een jas gekocht voor Milo!
even naar het mooie Twente om de oma van mama te bezoeken
Lior moest en zou in de trein
dagje Efteling (hier in de pagode)
eindbestemming: Mottarone, Italie
Milo in de regen, dat zijn we niet gewend...
chillen met zijn zus in de tuin van opa en oma
eten met uitzicht
kusje van mama
de eerste familiefoto sinds maanden!
oooohhh...aaaahhhh..
op de boot naar Isola Pescatori
hoog boven Europa.... bijna weer thuis!!