heidehal nieuwegein

zo ik moet weer even wat kwijt. is de 2e keer al vandaag. kan wel zien dat ik met zwangerschapsverlof ben hihi.

vorig jaar wilden mn vriend en ik sportief gaan doen en melden ons aan in de heidehal in nieuwegein.
we waren toen nog niet bezig met zwanger worden, dus zeiden we ja tegen een jaar abonnement.
ik werd toen ik stopte met de pil vrij snel zwanger en we hebben toen nog een tijdje doorgesport, totdat ik het wel genoeg vond.
we deden aan squasen en ik ging een paar keer door mijn enkels, dus belde ik de vk om te vragen naar een zwangerschapsverklaring. zo kon ik namelijk mijn abonnement opzeggen.

zo gezegd zo gedaan. ik met mijn zw verklaring naar de heidehal en het zou allemaal geregeld worden.
hier ging ik ook van uit dus ik besteede er niet te veel aandacht meer aan. dit was eind aug.

29 nov zag ik met toeval dat ze nog steeds geld van mn bankreknr aan het afhalen waren. ik heb toen gebeld en ze zeiden dat ik nog in het bestand stond en dat ze me er meteen uit gingen halen. das mooi zei ik, maar ik wil ook mijn geld terug. nou daar had ik een men.  W (zal zijn naam (nog) iet voluit schrijven)  voor nodig.
de directeur van de heidehal. hij was nu niet aanwezig, maar als ik mijn nr zou achter laten dan zou hij me bellen.

vandaag na 100 duizend telefoontjes en er langs zijn geweest heeft die beste man mij nog steeds niet gebeld. ik wordt er niet goed van. elke keer zeggen die secetaressen. wat is u nr dan belt hij u terug. ik lig er snachts aan te denken als ik wakker wordt. ik wil gewoon mn geld terug. ook al ging het maar om een euro. zo ga je gewoon niet met je klanten om.
ik baal hier van als een stekker,
toen ik zei dat ik anders wel andere maatregelen zou nemen zat dat domme wijf me gewoon uit te lachen. stomme snol!

ik ben gewoon super kwaad
wat moet ik hier nu mee. ik sta toch gewoon in mijn recht?

ik heb mn nr al laten blokkeren en de laatste incasso weer ingetrokken, dus ik krijg nog iets van 3 maanden denk ik terug. helaas kon ik die niet meer intrekken.

ik blijf het gewoon proberen en anders bel ik hem wel thuis.
iemand nog tips?
 
Hoi Hoi,

Ik zag Heidehal Nieuwegein staan en ik begon inwendig al te koken. Het gaat in ons geval niet om een zwangerschap. Bij mijn man is vorig jaar een hernia ontdekt. Hij ging elke week trouw squasen daar. Toen hij te horen kreeg dat hij hier gelijk mee moest stoppen hebben wij geprobeerd het abonnement te beeindigen. We hebben netjes een opzegbrief gestuurd met daarin de reden. Een week later kregen we een brief van de heidehal dat het abonnement niet kon worden opgezegd omdat het termijn van het contract was gewijzigd en dit nog door liep tot april 2006. Wij wisten zowiezo al niets vna de wijziging van het contract af. Ik heb toen nogmaals vriendelijk verzorgt of er niet een mogelijkheid was om hieronder uit te komen gezien de situatie. Hier vraag je toch niet echt om. Nou ze zouden gaan kijken. Inmiddels twee maanden verder, vaak gebeld en gevraagd of de directeur me zou kunnen terugbellen (klinkt bekend) maar geen reactie krijgend. Ik heb zelf de machtiging laten stoppen op mijn bank door hier niet langer toestemming voor te verlenen. Kregen we ineens een dikke vette brief van een incassobureau. Of we binnen 5 werkdagen even 560,00 euro wilden overmaken. Wij natuurlijk bellen. Maar het incassobureau wilde ons niet te woord staan en we moesten hiervoor maar de heidehal bellen. Dus weer proberen de directeur te bereiken, maar zonder succes. Zelf meerdere malen. Zullen worden teruggebeld maar nee hoor geen reactie. Weer incassobureau bellen situatie uitleggen en zij konden echt niks doen. Ik wilde ook graag een overzicht waar deze kosten vandaan komen. Nou dit zouden ze sturen. 3 dagen later ontvangen.
Moeten we ruim 300 euro extra betalen aan de heidehal omdat zij vonden dat wij onze afspraken niet na komen. Dus een soort tegemoet komen. Nou ik sprong letterlijk uit mijn vel. Het probleem is na weer veel bellen enz zijn we het zo zat dat we niet meer wisten wat we moesten doen. We gehoord dat abonnement per 1 april 2006 stopt. Uit eindelijk hebben we dus het gehele bedrag moeten betalen. Maar ik weet 1 ding zeker nooit meer de heidehal. En ik zal ook nooit iemand meer hier aanraden om hier te gaan sporten.

Nou dit is zo'n beetje de korte versie van onze problemen daar. Ik moest dit even kwijt toch ik jou verhaal las. Echt onbegrijpelijk. Ik kan me er zo kwaad om maken.

Groetjes,
Danielle
 
Hoi beste lezers!

Ook al is dit bericht al van een hele tijd geleden...
Ik wil even laten weten dat wij al sinds 3 jaar opnieuw zijn begonnen onder de naam Heidehal Sports + Events en dit in de vorige situatie/ vorige bedrijf is gebeurd.

Groetjes een medewerker
 
Terug
Bovenaan