Heike geboren

Hallo Allemaal,

Zo feliciteer je anderen en schrijf je van je af dat je het wel zat bent en zo ben ook jij moeder... Sorry voor alle anderen die nog lopen te wachten, maar ook ik ben nu bevallen.

Afgelopen dinsdag is om 23.18 onze tweede dochter Heike geboren. Ze woog 3540 gram bij geboorte en is 50 cm. Alles is heel snel gegaan. dinsdagochtend had ik al wel wat lichte weeen, maar dat zette niet echt door. Mijn man is gewoon gaan werken en onze dochter is naar vrienden van ons gegaan. Alles stopte in de loop van de dag weer, dus dochter weer opgehaald en die op bed gelegd. Vanaf 20 uur kreeg ik weer weeen, zo'n 3 a 4 per half uur. Om 21.30 de vk maar eens gebeld om te melden dat er wat speelde, ik had toen nog niet het idee dat het al echt noodzakelijk was om te bellen, maar het leek me voor haar wel fijn om te weten dat er de komende nacht wellicht iets te gebeuren stond. Ze kwam om 22 uur en constateerde 4 cm ontsluiting, ze is even bij een ander stel langsgeweest en was ron 22.30 weer terug toen had ik al 7 cm ontsluiting en uiteindelijk is Heik om 23.18 thuis geboren. De kraamhulp was er nog net op tijd (23.15) om haar geboren te zien worden.
Nu zijn we lekker aan het bijkomen, ik heb geen hechtingen dus alles voelt van onderen al weer redelijk normaal aan. Alleen het drinken aan de borst wil nog niet helemaal lukken, ze hapt wel aan en zuigt even maar blijft niet 'hangen'. Zometeen komt er een lactatiekundige langs om te kijken of ik nog iets anders kan doen of wellicht even kolven om de boel op gang te helpen.

Sterkte iedereen die nog moet en gefeliciteerd en geniet ervan voor degenen die bevallen zijn!

Karin

hela, je hebt ons dus nu in de steek gelaten haha...!!

GEFELICITEERD!! Wat heerlijk dat alles zo vlot gegaan is en dat je weinig last hebt!! En wat een SUPERleuke naam!! Hopelijk lukt het met voeden ook steeds beter!! Nou, geniet ervan!!

hopelijk kunnen wij ook snel gaan genieten!

He karin!

Van harte met je dochter. Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! (dat geeft de burger moed ;-))

Zo snel kan het dus gaan, het ene moment schrijven we ons onngeduld nog van ons af en de volgende dag heb je je baby in je armen.

Heel veel geluk en geniet ervan! Ik vind Heike ook een leuke naam, hoor je niet veel toch? Ik ken iemand van vroeger die zo heet. leuk hoor!

En hopelijk komt de BV snel op gang.

Hey Karin,

Zo, het wachten is voor jou ook beloond. gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Wat zul je blij zijn. (sorry dames voor diegene die nog moeten....)
Fijn dat het goed is gegaan. Geniet er lekker van!

Liefs Yvonne en Vic

Hey Karin,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Heike, mooie naam, die hoor je niet veel.

Die bv komt wel goed hoor, hier is het ook nog niet echt op gang maar er zit vooruitgang in. En anders, meer dan je best kun je niet doen! Gewoon genieten van je meisje.

Liefs Nanda, mv Tess en Bas

Terug
Bovenaan