hekel aan fles

Hier is het weer stoeien met de fles hoor,overdag weigert ze de fles wie weet een ander voedings schema   voor mij
Jana is nu 7 maanden
Eerst gaf om 13.00 de fles en om 15.00 of 15.30 en om 20.00 de avondflesje pakt ze wel op
NU krijgt ze 7.30 100ml pap en een flesje van 100ml maar die weigert ze dus
Water en sap lust ze gelukkig wel
11.30 fruithap
13.00 flesje drinkt hooguit 150ml
15.30 flesje weigert ze ,geefik maar weer pap of yoghurt
18.00 groentehap
20.oo flesje   drinkt dan ook 150ml en dan komr ze vaak nog om 24.00 ,drinkt dan net 100ml   wie heeft wat tips het cb wordt ik ook niet wijzer van
    xxxx GR daan70

Hoi daan70

Dean krijgt nog maar 2 flesjes hij is nu 7 1/2 maand

7-8 uur pap
+/- 10.30 iets te drinken en een koekje/liga
12 uur een boterham met 100 ml fles
15 uur fruithapje
17.30 groentehapje
20 uur papfles   200ml (drinkt hem de laaste dagen niet leeg)
en dan naar bed

ik hoop dat je hier iets mee kunt.

groetjes Danielle

Hoi,

Yordi heeft vanaf dat hij 4 maanden was al een hekel aan de fles.
Daarom zijn wij toen ook al begonnen met bijvoeden.Hier dus ook altijd bezig geweest om een ritme te zoeken. Duurde soms even, aar yordi gaf het meestal vanzelf wel aan.
Het maakt bij hem niet uit wat er in de fles zit, melk of ranja, hij drinkt moeizaam zijn flessen. Yordi is nu inmiddels bijna 9,5 maand. Met 7 maanden woog hij 8190 gr en was 71cm. Dus hij groeide mooi met de gemiddelden mee.
Dit is ons schema sinds een week, want yordi heeft zichzelf op een ander schema en ritme gezet.
Om  9 uur bordje pap( was eerst een fles van 160, die wou hij dan nog wel drinken, maar meer dan 160 ook niet)
Om half 12 een broodje en een halve cracker en een bordje pap( ja ons mannetje lust nog al wat)( bordje pap van 100)
Om half 3 wat fruit en een halve cracker of een koekje en probeer altijd wat drinken, maar dat wil hij meestal niet
Om 5 uur groenthap en een toetje.( soms als hij ons ziet eten wil hij ook nog wat en krijgt dan nog een halve cracker)
Tussen 7 en 8 op bed en voordat hij op bed gaat een bordje pap van 120.( meer wil hij dan ook niet)

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar als ik jou was, zou ik gewoon kijken naar wat je kindje wil. Geen fles?? Gewoon een bordje pap of zo maken. De melk komt op die manier ook wel binnen. Het is een ideetje hoor.

Succes ermee, want ik weet hoe lastig het soms is.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan