helaaaas

A

Anoniem

Guest
Gister avond begonnen en net doorgezet.. mij ongi... denk dat mn klachten van t ontpillen zijn. Het zou ok allemaal wel heeeeel toevallig zijn zo die eerste maand... komende maand eens wat meer verdiepen in mn ei dan weten we dat ook en kunnen we gerichter klussen. ... nieuwe nod is 25sept.

Succes die nog moeten wachten...

Liefs kim

Jammer, succes de volgende ronde. Ik zit nog een dag op de wachtbank. Maar zal morgenavond wel komen. Ik ben misselijk sinds gisteren, duizelig, hoofdpijn, zere borsten. Dat laatste zal van de naderende ongi zijn, de rest denk het virusje dat de jongens en mijn man vorige week hadden. Vanochtend getest, maar negatief.

Mmm ja ik had zelfde symptomen. .. Misschien ook n virusje geweest... nu is na een druppel bloed mn ongi weer gestopt... heb ik nooit... wordt er n beetje onzeker van... kijk morgen weer verder. ..

Ik denk op naar de volgende rond!

aah jammer! Hier ook op naar de 2e ronde. De eerste ronde kan ook eigenlijk niet meegeteld worden door de ontsteking in mijn urinewegen maargoed..(dat zou ook echt te mooi geweest zijn om waar te zijn)

heej! ja hier hetzelfde, afgelopen maand dacht ik dat het raak was, echt hele gevoelige borsten...maar het is dus niet zo! over een week dus weer klussen met de eisprong!! jullie ook allemaal succes!!

Terug
Bovenaan