Helaas 1e IUI mislukt

he dd84,

Oh kl#@te zeg! Ik leefde zo met je mee en was al benieuwd hoe het zou gaan omdat we vrijwel gelijk onze iui behandeling hadden.

Snap dat het veel met je doet, De vorige keer dat het bij mij was mislukt heb ik me opgesloten in de slaapkamer met een heeeeele grote doos chocola en een zielige film. heb een potje flink gejankt en dat luchte wel een beetje op maar het verdriet blijft...

Bij mij wordt het volgende week erg spannend, ik verwacht dan mijn ongesteldheid maar liever niet natuurlijk..

Heel veel succes bij het oppeppen van jezelf voor een volgende behandeling (Ga je dat doen?)

Liefs

Hoi Summertime,

Bedankt voor je lieve berichtje. Heb gisteren echt een rot dag gehad maar na een potje janken en toch een lekker nachtje slapen, voel ik me weer beter. Heb zojuist weer een nieuwe afspraak gemaakt voor de meting.
Ik hoop uiteraard van harte dat het bij jou lukt. Zal voor je duimen!

Hoi Summertime,

Bedankt voor je lieve berichtje. Heb gisteren echt een rot dag gehad maar na een potje janken en toch een lekker nachtje slapen, voel ik me weer beter. Heb zojuist weer een nieuwe afspraak gemaakt voor de meting.
Ik hoop uiteraard van harte dat het bij jou lukt. Zal voor je duimen!

Hoi DD84,

Wat erg..... Ik had gehoopt dat het raak zou zijn. Dat het zo'n invloed heeft kan ik me enigzins voorstellen, dat is nu al waneer de ongi komt.
sterkte.
x

Grrrrrr - wat een domper zeg! Waarom waarom waarom is een gedachte die de laatste week wel dagelijks door mijn hoofd spookt.

Jammer maar hopelijk heb je je weer een beetje op kunnen peppen!

Liefs

Terug
Bovenaan