helaas,ben niet zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Vanmiddag getest,ben vandaag 2 dagen overtijd,maar de test was helaas negatief!
Toch blijf ik erbij dat ik zwanger ben(geweest)en denk ik eigenlijk meer aan een hele vroege miskraam,alweer!
Ik heb 8mrt een miskraam gehad bij een zw.schap van 12 weken.

Ik heb echt alles gehad,ovulatiebloeding,innestelingsbloeding,alle verschijnselen,maar geen positieve test!

Misschien ben ik er wel teveel mee bezig,maarja hoe neem je afstand terwijl je het zo verschrikkelijk graag wil??

Soms denk ik wel eens dat het ons niet meer gegunt is een kindje erbij.
Ik weet ook wel, eigenlijk mag ik helemaal niet klagen,ik heb 7 gezonde kinderen,maar toch.....

Sorry meiden voor mijn geklaag en misschien wel gezeur,maar ik moest t even kwijt!

liefs Caro

ja maar dat mag toch ook gewoon
daar zijn we allemaal voor
ik ben er ook teveel mee bezig, maa rik kan er niets aan doen ik wil het gewoon heel graag.
even treuren en er dan gewoon weer met goede moet tegenaan!
kop op

Hoi Caro,

geeft helemaal niks hoor, klagen en zeuren mag hier gewoon, daar zijn we toch voor!!!!!

Balen dat je test negatief was, meid.

Sterkte,
Liefs Mienetje

hoi caro,...
Ben je ook weer ongesteld geworden dan?
Ikhad dat namelijk ook met 2 dagen een negatieve test, maar naar een week was ie wel positief!

dus,..... misschien ben je wel zwanger als je nog even wacht.

liefs fiene,....

Hoi Fiene,

Nee ik ben niet ongesteld geworden,maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook minder symptomen heb dan vlak na de innesteling,misschien een beetje raar maar waar!
Ik heb zowel een ovulatiebloeding als innestelingsbloeding gehad,heb dat nog nooit meegamaakt en vond dat al erg raar.
Tot een week na de innesteling was ik erg misselijk,moe etc etc.
Tot vorige week dus.
De misselijkheid werd minder en ging opeens helemaal weg,had slijmverlies,nu niet meer,heb nog wel last van gevoelige borsten,ze zijn ook wat voller,en heb al dagen last van kleine krampjes in de bovenbenen,dat heb ik vaker gehad tijdens een zwangerschapOngelooflijke zin in pastas en kaas,maar de onzekerheid is zo groot dat ik eigenlijk het bijltje erbij neer hebt gelegt,het zal wel niet zo zijn denk ik nu...
Ik weet dat de kans dat ik ev zwanger zou kunnen zijn nog wel aanwezig is,maar mijn moed en hoop is na de negatieve test wel helemaal weg,ik ga er nu ook echt niet meer vanuit dat ik zwanger ben!
Helaas!
Voor de zekerheid test ik woensdag nog een keer,dan ben ik 6 dagen overtijd.
Maar nu genoeg over mij!

Had jij dat niet dat je na de test erg negatief begon te denken,zal het dan toch niet zo zijn?houd mijn lichaam me zo voor de gek??etc etc??
Ben erg benieuwd naar je reactie.

Hoe voel jij je nu?ja ongelooflijk gelukkig uiteraard
verder nog geen klachten?
Is dit je eerste zwangerschap en je eerste kindje?

liefs Caro

Hoi caro,...

Sorry dat ik je nu pas terug schrijf.
Ik voel me goed, heb al voor mijn doen een echte enorme buik, maar misschien denk ik nu dat ik ook al wel langer zwanger kan zijn. Ik was vanaf maart al niet echt og geweest en 1 dag erg misselijk geweest en daarna weer weg, blaasontstekingen gehad enzo, maar ook elke keer die negatieve test.
Nu was hij dus wel positief, maar had het al lang aan mijn lichaam gemerkt.
Heb nu gevoelige borsten die ontzettend groeien en ben een beetje moe sávonds, maar verder voel ik me prima!!
over 2 weken bel ik de verloskundige en dan horen we meer.
Ik zou inderdaad nog eens testen bij een week over tijd hoor!

Ik hoor het wel weer.

Groetjes fiene,...

hoi caro,...

Sorry vergeten te zeggen. Het is mijn tweede zwangerschap. Ik heb een zoontje van 2 jaar en 2 maanden.

fiene,....

Terug
Bovenaan