helaas buitenbaarmoedelijke zwangerschap

Hallo lieve meiden,

Dinsdag heb ik te horen gekregen dat ik een bbz heb.Ik moest meteen blijven en ben dezelfde dag nog geopereerd.Gisteravond ben ik thuis gekomen.
Gelukkig hebben ze mijn eileider kunnen sparen,maar is de kans groot dat mijn vorige miskraam ook een bbz was....
Ik moet over 6weken terug komen en dan hopen we meer tehoren.
Ik mag niet zwanger worden want de kans is groot dat dit weer gebeurt....

Pfff...ik zit echt in een achtbaan van emoties en het begint nu pas een beetje tot me door te dringen wat er allemaal is gebeurt.
Erg heftig allemaal.

Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap en geniet en koester het leven wat in je buik zit!!!

Liefs Butterfly

Hoi meissie,

jeetje wat erg dat ook jij dit nu heb moeten meemaken. Ik weet helemaal wat je doormaakt. We hebben een poosje contact gehad hier (ik heb op 8 feb een operatie gehad ivm een bbz). Ik ben hierna heeeeeeel lang niet meer op dit forum geweest omdat het toch best wel confronterend is/was. Zowel de zwangerschappen als de miskramen bij andere.
Maar nu ik na lange tijd weer eens een kijkje kwam nemen en dit van jou las schrok ik me te pletter.

Gelukkig dat ze bij jou je eileider hebben kunnen sparen. Maar omdat je zegt dat je nu niet zwanger mag worden betekend dit voor altijd????

Ik ben ook nog steeds niet opnieuw zwanger geworden (heb dit weekend m'n nod) dus wacht het maar weer af. Maar heb de afgelopen maanden wel steeds heel erg getwijfeld hoor of ik het toch nog echt wel wilde. Want in 1 jaar tijd een miskraam en een bbz is natuurlijk niet niks.

Nou meid doe rustig aan en laat je lekker verzorgen/verwennen, en ik hoop dat je dit alles snel een plekje kunt geven.

Dikke kus Heidi

Terug
Bovenaan