Helaas, daar zijn weer de bekkenklachten!

Nu 16 weken zwanger, wel 2 weken later dan de vorige keer, maar sinds gisteren echt weer veel last van mijn bekken. Als ik een poosje gezeten heb, kan ik amper omhoog komen. Auw!
En ik had nog wel gehoopt dat ik met deze baan veel minder klachten zou krijgen.
Ik heb vooral veel pijn in mijn liezen en heupen.

Hebben jullie hier ook last van?

Groetjes Suus

hey suus.
Ik heb helaas ook last van bekken en bgon toen ik 12 weken zwanger .ik heb ook pijn in mijn linker been en liezen . ik ben door de huisarts verwezen naar bekkenfysiotherapie ik heb oefenen gekregen drie keer per dag. bij mijn eerste zwangerschap had ik geen las van en nu wel lastig we kunnen j=niks aan doen komt door hermon.
Groeten
Huda

Hier nog iemand die het herkent!
Ik had het bij mijn 1e zwangerschap al bij 13 weken.
Toen ik op nacontrole bij de bekkenfysiotherapeut was geweest, zei hij als je nog een keer zwanger raakt moet je voor de 12 weken even langskomen want dan kunnen we het goed onder controle houden.
Dus ik ben bij 9 weken gegaan en na 2 weken te zijn geweest begon het weer!
Dus nu loop ik al vanaf 11 weken met bekkeninstabiliteit, moet ook op mijn werk mijn bekkenband dragen anders is het niet te doen.
Ik heb het vooral in mijn onderrug aan de rechterkant naast mijn stuitje.
Maar ja we zullen het er idd mee moeten doen!

Groetjes Wildraak

Hallo,

herken het helemaal! Mijn onderrug en m'n heupen doen echt zeer vooral na een dag werken (in de kinderopvang). Vorige week moest mijn vriend mij van de bank afhalen want het lukte zelf gewoon niet en de tranen gingen gewoon over m'n wangen, ook in bed weet ik af en toe niet hoe ik moet gaan liggen!
Echt vervelend!! Maandag mag ik naar de bekkenfysiotherapeut! Even afwachten....

Kus Feetje

Hoi Feetje,

Ja, dat bijna niet meer ophoog kunnen komen ken ik ook.
Sinds gisteren doen ook de achterkanten van mijn heupen pijn. Vooral mijn rechter been wil niet altijd meer helemaal mee.