Helaas.....de RD's zijn weer gearriveerd...op naar ronde 3

A

Anoniem

Guest
Yep, ze zijn er weer hoor.....misgeschoten dus. Ik had de hele week al een beetje hoofdpijn en buikpijn en gister paar roze veegjes en ja hoor, vannacht braken ze dan eindelijk door.....weer cyclus van 26 dagen, dus die ga ik voortaan maar aanhouden.  

Helaas pindakas en erg jammer uiteraard, maar ben blij weer zekerheid te hebben en we gaan weer 'vrolijk'   verder naar ronde3 voor onze 2e spruit!

Ik hoop voor iedereen die rond deze dagen ook hun NOD hebben,. dat ze wat meer geluk hebben. En anders.....kop op en door naar de volgende ronde. Een pluspunt: over een dag of 9 weer flink aan de klus dus.

Succes allemaal en tot de volgende keer.
Groetjes Agnita
(mv Jesper 25-01-2005)

hoi agnita,

jammer weer hoor maar ik ga ook weer mee,werd zaterdag al ongi al naar 25dagen ipv 28dagen,op naar ronde 6

groetjes mier

Vandaag bij mij ook weer die RD's.
Wij zouden eigenlijk in juli beginnen, maar afgelopen weken kwam het er niet van om condooms te gebruiken.
 k ben ook niet echt bezig geweest om mijn ei goed in de gaten te houden,maar stiekem hoopte ik toch wel zwanger te zijn.
Maar vanaf nu ga ik mijn ei heel goed in de gaten houden en hoop dat het snel raak is voor ons 2e wondertje!

Terug
Bovenaan