helaas, denk ik

A

Anoniem

Guest
hoi meide, nou ik heb vanmorgen getest met een vroeg test omdat mijn temp s,ochtends nog steeds sinds mijn ei 37 graden was. verder nog geen ongi in zicht maar de test was negatief.ik baal maar wacht maar stilletjes af. mijn man denkt dat ik toch te vroeg getest heb want ik ben met mijn ongi altijd wel stipt.dus of ongi of als ik een paar dagen verder nog niet ben toch nog maar eens testen.ben vandaag de eerste dag overtijd.die schijt onzekerheid vind ik het vervelendste.nou dat ben ik ff kwijt.haha
groetjes

Hihi, ik weet wat je bedoelt en die onzekerheid is echt nks aan!!! Heb zelf nu ook even geen idee, ben maar 3 dagen heel licht ongi geweest (als het dat al was) Misschien na het weekend nog eens testen?? Als ik dan nog niet goed ongi ben ga ik er ook een testje tegenaan gooien haha. Ik hoop voor je dat de test de volgende keer positief is!!!!

Veel succes!!
Liefs ciomama

Wanneer moet je ongesteld worden? Tja, de spanning is soms te groot en het geduld zoek, zo herkenbaar. Maar wie weet is het gewoon inderdaad te vroeg . Had zelf ook een vroege test gedaan omdat ik overtuigd was dat ik zwanger zou zijn. Een negatieve test, waarna ik ontplofte tegen mijn vriend, jankend weg ging, etc. Haha, aangezien ik normaal niet zo emotioneel ben vond ik mijn reactie wel wat vreemd. Een paar dagen later was het inderdaad pos.
Zolang je niet ong. bent bestaat er altijd nog een kans, je nog een paar dagen verbijten en dan nog maar eens testen.
Succes met de spanning!
( ik hoor eigenlijk bij "zwanger" forum, maar neus soms nog even bij jullie)

... Heb je hartstikke netjes gewacht tot één dag overtijd en dan werkt de test nog niet mee.... Je geduld wordt wel op de proef gesteld als je zwanger wilt worden he? :)

Zelf moet ik nog negen dagen tot NOD en ben nu al geneigd om te gaan testen. Weet dat dat natuurlijk zinloos is.

Wacht nog een dagje en doe dan weer een test. Je hoort zo vaak dat in eerste instantie negatief wordt getest. Uitblijven van menstruatie is alvast fijn.

Succes!!!

hoiii,
ik ben vandaag 3 dagen overtijd en hier ook nog niks aan de hand.
Nog geen teken van menstruatie en ik heb al twee testen gedaan, maar allebei negatief... dus..ik wacht geduldig met je mee.
Succes met wachten!!!!

Dat afwachten is idd vreselijk. Heb het afgelopen cyclus ook weer gehad. Was 1 week overtijd en 2 negatieve testen. Maar uiteindelijk toch ongi geworden.
Maar ik ben onregelmatig ongesteld (door PCOS), dus dat is best lastig.
Bij de 1e was het in 1 keer raak. Dus vind het wachten nu al lang. Ben nu pas in ronde 2.
Het hoort denk ik bij het zwanger worden, geduld opbrengen.
Hopelijk was jou test te vroeg en heb je over een aantal dagen een positieve test in handen.

Het afwachten is echt schijtzooi ja! maar kan goed beloond worden weet ik uit zeeer recente ervaring ;-)

Ik hoop echt dat je snel een positieve test in handen zult hebben! Ik duim nogsteeds mee!

Veel liefs Lisette

hoi meide, nog steeds geen ongi.dus ik heb weer een beetje hoop. ik hoi jullie op de hoogte.groetjes

Terug
Bovenaan