Helaas door naar de 8e ronde

A

Anoniem

Guest
Heej dames,

Ik heb donderdagmorgen 7 april een positieve test gehad, helaas werd ik dezelfde avond toch ongesteld. Geen raar fenomeen, dit heb ik al eerder gehad toen ik zwanger probeerde te raken van de eerste.

Maakt het niet minder erg, want in mijn gedachte was ik de maxi-cosi al aan het uitwassen en de kinderkamertjes al aan het her-indelen :(

Wel een dikke domper, we hadden het zo gehoopt omdat dan al onze verjaardagen zo lekker dicht bij elkaar zitten.

En er is nog kans op een kindje in 2011, want tja uitgerekend zijn half januari is geen garantie op een januari-kindje :):):)

Maar we geven de hoop niet op, we gaan er deze maand weer voor, we hopen op goede eitjes, want volgens mijn berekening is rond pasen mijn eisprong, dus we gaan eens kijken of we er gevulde eitjes van kunnen maken!!!!

Succes allemaal voor de volgende ronde!

x Yvon

Ow lieve Yvon wat gemeen! Hoe kon de test dan positief zijn? Vroege miskraam? Ik vind het heel erg voor je meid. Je was zo blij! Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel raak is en raak blijft!

xxxxxxxxxxxxxx Jessica

Jeetje wat vervelend zeg!! IK heb het voor de 1e ook gehad! Een positest en de dag erna 'ongesteld'

Heel veel sterkte

Ah, dat is echt balen!!!! We gaan door voor een januari kindje. Dan moet het lukken hoor!

jeetje meid!!!helaas ken ik het ook!! alleen had ik 2 week later de ongi op bezoek! duimen voor een mooi januari kindje!!!!

Heey meid,

Wat naar zeg!!! Ben je zo blij en dan dit!! Ik ga ook voor een januari kindje, dus laten we allemaal maar duimen dat het deze maand onze beurt is!!!!

Liefs ciomama

Hoi meid,
Balen zeg, maar je weet we ze zeggen..... Acht keer is scheepsrecht!! Nou ok, eigenlijk 3 keer maar we maken er onze eigen versie van!
Bij mij dan 6 keer is scheepsrecht, zit in ronde 6.
Succes met klussen. X

Terug
Bovenaan