helaas door naar ronde 7 (al weer)

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

weer niet gelukt!!! shit zooi!!!
sorry maar had het deze maand zo gehoopt
op naar ronde 7
ga op advies van ha een maandje temperaturen omdat mijn cyclus erg onregelmaig is
hoe ish etmet de andere meiden??

xx

heee ,
jammer voor je, het lijkt me ook wel dat de teleurstelling steeds groter  word hoe langer je er mee bezig bent, wij zitten nu in de derde ronde en ik vond de eerste twee teleurstellingen  echt al balen! Maar goed  gewoon doorgaan  en doorgaan...
alida  

He meissie

Vervelend voor je zeg!

Wij zitten in ronde 4 en op dag 46, we zijn nu ruim een half jaar bezig

Gisteren heb ik lekker zitten janken bij mn zus en om hulp gevraagd (die wist nog niet dat we bezig waren), zij is verloskundige dus ik dacht die weet vast raad.
Ze adviseerde me ook om 1 cyclus te temperaturen voor ik naar de HA zou gaan.
Ik baal er wel van want voor ik nu weer iets weet zit ik ergens in maart maar ja, het is niet anders.

Ik hoop dat de vruchtbare periode van het jaar  in aantocht is

Liefs Jessy  

Hoi meiden,

Ik ben op aanraden ook bezig met temperaturen, maar ik moet van de huisarts 3 maanden achter elkaar temperaturen, omdat je met 1 maand niet een goed beeld kan krijgen hoe je cyclus in elkaar zit. Voor hetzelfde geld ben je op dag 12 van je temp. wel niet helemaal in orde en zie jij dat als een eisprong. In de 2de maand kun je vergelijken op welke dagen je dezelfde temperatuur had. En dan weet je voor de 3de maand wanneer je vruchtbaarste dagen zijn!!

Succes Allemaal!

groetjes Annie1

Terug
Bovenaan