helaas een miskraam gehad

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

vrijdag had ik nog steeds helder bloed verlies dus wel vk gebeld voor echo voor dinsdag maar de vk die ik donderdag avond had gesproken belde mij terug en zei ik wil dat je een echo laat maken in groningen (was weekendje weg naar vrienden) had deze wel ingelicht over de situatie en mijn vriendin is ook zwanger dus zei kom bellen mijn echovk even of je mag komen dus gebeld nou dat was prima! wij ernaar toe en wat een bitch was dat zeg. ze zei ja zie een dooierzakje maar geen klopend hartje! dus geen goed nieuws, 2 tellen later zag ze een of andere streep en dan ben je niet zwanger. een inwendige echo ging ze niet maken want dat mog ze niet ivm bloedverlies:S toen ging ze me zeggen wat ik in groningen deed ik zei nou gewoon op visite (dacht mens bemoei je er niet mee moet ik dan gaan treuren thuis terwijl er niets duidelijk was) toen begon mw me ook nog ff op de kast te jagen over buitenbaarmoederlijke zwangerschap pfffff kon er nog wel bij.

daarna mijn vk even terug gebeld met de uitslag en die zei o ik ga een spoedafspraak maken bij de gyn in het umcg (oke hihi) dus daar naar toe en inwendige echo gehad was een hele aardig gyn gelukkig. hij vertelde dat baarmoeder klein was en schoon wel wat vocht erin maar geen zwangerschap en ook eierstokken mooi schoon. dus zijn conclusie was ook spontane miskraam maar voor zekerheid nog even bloedgeprikt want test van het ziekenhuis was ook nog licht positief maar die bleek 82,3 te zijn en dat was voor duur van zwangerschap veel te laag maar volgens gyn kon het ook nog heel vers zijn en kon hij daarom niets zien. dus moet morgen of dinsdag nog even bloedprikken om te kijken naar de waardes van hcg maar naar mijn berekening is het gewoon afwachten tot bloeden stopt en dan op naar nieuwe zwangerschap

ben er niet stuk van waarschijnlijk omdat ik gelijk helder bloed had na de test en 3 weken bloedverlies doet je al vrezen voor het ergste. ik vind het jammer had liever zwanger geweest maar ben blij dat het een spontane mk was en niks anders geks

dus op naar volgende ronde!

veel liefs

Hoi meid,

Jeetje wat erg zeg! Ik ben blij dat je er positief in staat.
Maar het blijft iets vreselijks.
En door al dat bloedverlies, zal er toch mss iets niet goed hebben gezeten en dat het spontaan afbreekt.

Meid veel sterkte en veel klusplezier,
Liefss

Jeetje meis!!!!Wat vervelend zeg!!!!Wel goed dat je doorzet, ik heb 12 april een miskraam gehad, vorige maand ook,...en heb toen geteld vanaf de eerste dag van bloedverlies,...en alles klopte kwa berekenen,...op naar een nieuwe zwangerschap!Succes!
Liefs nance

Pffff...wat een rotnieuws! Ik had zo graag andere verhalen gelezen. Maar wat sta jij er positief in zeg. Ik zou er zo niet op kunnen reageren, hoor!

Veel sterkte en op naar de volgende positieve test!

Liefs Daisy

Oh wat vervelend zeg! Maar knap hoe positief je erin staat.
Ik hoop dat je snel weet zwanger mag worden.

Liefs maartje

hoi meiden

bedankt voor jullie lieve reacties.
ik denk dat je er zwaarder aan tilt als je stolsels krampen en vruchtje verliest ik heb niks gemerkt en alleen gisteravond wat kramp gehad en toen 1 stolseltje van een doperwt verloren verder alleen bloed dus niet echt heftig ofzo.
als ik 1 april positief had getest en dan nu mk was het waarschijnlijk ook anders geweest maar ik ben ook wel een harde misschien haha zit nu al weer te wachten tot bloeden stopt zodat we door kunnen.

iedereen doet dit op zijn of haar manier en miss komt het nog maar geloof ik niet echt

veel liefs

Hè, wat naar... Fijn en goed en knap hoe je ermee omgaat. Op naar de volgende ronde idd, heel veel succes en hopelijk snel weer zwanger!

Lfs

Terug
Bovenaan