Helaas een negatieve zwangerschap test

Hey hey ik baal dit is ronde 4 en ik weet het het is nog heel kort alleen weer een negatieve test in mijn handen ik baal er van alleen ben ook zo realistisch dat het nog pril is dat we het proberen
Hoe doen jullie dit om met negatieve zwangerschap testen om te gaan

Hoi, wat bij mij hielp was niet elke maand testen maar echt mijn Menstruatie afwachten en alleen als dat langer duurde dan normaal testen. Mijn man hielp me hierbij door mij een (verre) datum te stellen waarop het "mocht" en mij hier ook aan houden als ik ongeduldig was. Hij wilde sws perse samen testen wat het makkelijker maakte me eraan te houden. Hierdoor maar 1x hoeven testen en die was raak. Maar het is heel lastig als je iets heel graag wilt.
Veel succes en ik duim voor een snelle positieve test

Bij mij hielpen toch de ovulatie testen om de exacte vruchtbaarheid en eisprong te weten. Toen beide keren binnen 1 a 2x zwanger geraakt. Bij de 2e kreeg ik ook een onregelmatige cyclus waardoor ik wel ovulatietesten moest gaan doen. Maar het heeft wel beide keren geholpen. Nu 29 weken zwanger..

Even uithuilen want verdriet mag je er best om hebben, laat dat ook gewoon toe. Ga verder vooral leuke dingen doen in de week dat je ongesteld bent. Zoek daarin de afleiding. Ga winkelen, naar de bioscoop, lekker dingen eten, alles waarin jij afleiding vindt. Zoek ook een vertrouwenspersoon die weer dat je bezig bent zwanger te worden en die je iedere maand kunt 'lastig vallen' met je verhaal. Ik heb een vriendin waarmee ik alles deel. En zie iedere maand als een nieuwe kans in plaats van een mislukking. Ga er weer vol voor, maar probeer er niet teveel op te focussen. Zoek ook dan wat afleiding. 

Eens met Maradora, ik testte altijd pas een paar dagen na mijn NOD. Heb nooit een negatieve zwangerschapstest gehad. Want ik werd dus gewoon ongesteld en was dus niet zwanger. En testte dus niet.

Ik heb nu 2 dochters, beide keren 2 a 3 dagen na NOD getest en in 1x positief getest dus. Dat was niet echt een verrassing want 2 a 3 dagen na NOD wist ik het eigenlijk al wel zeker natuurlijk.. maar testen op m'n NOD of daarvoor heb ik nooit gedaan.

En ik testte ook altijd samen met m'n man. Dat is iets wat je samen hoort te doen vind ik, het is zo bijzonder als het positief is en dat je dat moment samen deelt en ervaart en niet dat jij het al eerder weet. Dus het was altijd een heel knus en intiem moment, beide keren staan nog in mn geheugen gegrift!

Wij hebben onszelf heel erg voorgehouden dat ik eerst een jaar moest ontpillen. Ik had zo'n menstruatie app om bij te houden wanneer mijn menstruatie weer zou beginnen, ik kon hier ook een geschatte vruchtbare datum op zien maar deed hier juist niet expres meer mee. Wij hebben een ritme van 3 tot 4 keer per week seks dus dat scheelt sowieso, dan plan je niks extra en dat maakt het ook vrijer. Wat hier ook boven wordt gezegd, echt pas testen als je menstruatie uitblijft. Geef je lijf gewoon de tijd, wees lief.

Terug
Bovenaan