helaas een teleurstelling

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden  en welkom nieuwe meiden,

Helaas hebben wij weer een teleurstelling gehad afgelopen maandag.
Vorige week groeide mijn eitje met behulp van clomid erg goed, maar helaas bleef hij groeien maar wilde niet springen. Hij was al 4 cm groot, maar wilde niet springen.
Jeetje wat baalde ik toen de gynecoloog zei dat ik weer medicatie moest slikken om de menstruatie op te wekken.
En dat we volgende maand weer opnieuw proberen, zelfde dosis clomid en dan kijken of hij wel wil springen.
Ik wil helemaal niet ongesteld worden!!!!!!
Maar ja er zit niets anders op.
Nu moet ik de derde dag van mijn ongesteldheid naar het ziekenhuis om te kijken of het eitje daadwerkelijk wel weg is. Anders mag ik niet met de clomid beginnen...
Vind ik echt vervelend dat ik ongesteld ben en dan een echo moet. Misschien schaamte of zo, maar ik vind het echt niet leuk
Maar goed ook dit moet gebeuren zodat we volgende maand weer verder kunnen.

Ik heb er maandag wel even een traan om moeten laten, om weer een teleurstelling,
ik baalde dat mijn lichaam me weer in de steek heeft gelaten, zoals wel vaker.

Maar goed ik heb de draad weer opgepakt en probeer weer positief te zijn en dat lukt aardig

Bedankt dat ik mijn (ei) weer even kwijt kon.

Groetjes Visje

Heee getverdemme wat een tegenvaller!!!!! Benje net zo blij dat het ding goed groeit en dan dit nieuws! Is 4 cm niet GIGA groot! Lijkt me dat dit ook vrij pijnlijk is of niet?
Ik zou me niet al te veel zorgen maken over die echo als je ongesteld bent. Die mensen doen niet anders en het loopt er echt niet helemaal uit hoor. Helemaal niet als het al de 3e dag is.
SUCCES!
lfs inge

HOI Inge

ja vier cm is heeel groot, en als ik niet met de provera was gestart zou hij alleen nog maar groter worden
en dat mocht niet dus vandaar de provera om ongesteld te worden
maar nee pijnlijk is het niet alleen met hard lopen voel ik het en mijn buik is wat meer opgezet, maar dat kan ook door de mc donalds komen(ha ha)
Vind het leuk dat je zo veel reageert
En volgens mij zit jij in je wachtweken he, dat lijkt me ook heel spannend

jij ook veel sterkte

liefs visje

Hey,

Wat ontzettend vervelend voor jullie! Het klonk allemaal zo mooi! Maar wat raar dat ie zo groot is geworden? Ik wist niet dat dat mogelijk was.
Enne het is niet erg hoor om tijdens je ongi te laten kijken. Als je vantevoren een tampon gebruikt valt het reuze mee. En die artsen maken het vaker mee. Het is even een drempel. Heel veel sterkte!
Hoop voor je dat het de volgende ronde beter zal gaan!

Knuf Sjan

Terug
Bovenaan