Helaas....... eisprong gemist !!!

He meiden,

Even mijn 4e IUI verhaal.
Dinsdag geweest voor de meting, cd 11, was weinig activiteit te zien. Eentje van 10 mm sprong er wat uit, nou ja dat is niet bijzonder natuurlijk. Ik had wel al een soort eisprong voorgevoel !!
Ik doe iui in eigen cyclus en dan wordt de eisprong bepaalt met LH testen. Ik moest daar toch woe avond maar mee beginnen. En wat dachten jullie ? Gelijk positief, vervolgens volgende ochtend weer getest en toen was hij niet meer positief, dus ja dat was wel heel erg apart. Zh gebeld en op stel en sprong heen voor een echo en bloedprikken. Weer was er op de echo weinig tot niets te zien. Dus bloedprikken, hieruit kwam dat de waarden in het bloed heellaag waren, dit betekende dus dat ik of mijn eisprong al had gehad, of nog moest krijgen. Dus maar gewoon doorgaan met de testen. Maar goed het is echt onnodig, want hij wordt gewoon niet positief. Ik weet ook gewoon dat we hem gemist hebben, woensdag erg het ei gevoel gehad en ook mijn baarmoederslijm was erg aanwezig.
Nu moet ik morgen bellen voor nog een echo, omdat hij niet alsnog positief geworden is. Ik baal er flink van hoor, hoe kon dit nou gebeuren, ik ben altijd zo regelmatig en nu ineens dit. Heeft er iemand ervaring hiermee ??? Dus nou ja poging 4 is niet doorgegaan. Dus een verplichte rustpauze. Maar goed ook niet zelfgeklust rond de eisprong, omdat we juist wilden "sparen" voor de iui. Nou ja ik weet dus gewoon zeker dat ik deze maand niet zwanger ben, dus dat geeft wel even wat rust. Ik wil iedereen veel succes wensen, ik heb erg weinig geschreven aan iedereen de laatste tijd maar dat was geen onwil hoor, had even mijn hoofd er niet naar staan, het was hier even te spannend met alles. Ik hoop dat er snel veel zwangeren zullen zijn, we hebben het zo nodig een beetje goed nieuws en hoop.
Meiden tot horens,

groetjes Cindy

Hoi Cindy,
Wat balen zeg dat je waarschijnlijk de eisprong net gemist hebt. Wel een nadeel om met LH testen te moeten werken dan. Ik hoor ook niet zo vaak dat ze het op die manier doen, meestal is het toch met echo en pregnyl de eisprong op het juiste moment timen. Dus nu deze ronde een gemiste kans en dan weer opnieuw beginnen aan poging 4?
Ga voor je duimen dat het dan helemaal goed gaat komen.
Liefs, Judith

Hoi Cindy,

vervelend zeg, dat je je eisprong hebt gemist. En je kan er gewoon helemaal niets aan doen. Een beetje een machteloos gevoel. Nu dus verplicht op naar de volgende ronde. Ik hoop voor je dat je snel weer ongi wordt en dat je dus ook weer snel verder kan.(kun je wel gewoon met een gerust hart alles eten/drinken waar je misschien anders wat voorzichtiger mee was)

Succes.

Belle

Hoi lieve Cindy,

Wat ontzettend jammer zeg, dat je nu je eisprong hebt gemist! Lijkt me trouwens ook behoorlijk frustrerend dat je zelf je LH piek in de gaten moet houden met die testen. Kunnen ze dat volgende poging niet anders doen, met echo's en pregnyl ofzo? Dat is toch veel preciezer? Ik kan me voorstellen dat het nu heel dubbel voelt: aan de ene kant balen als een stekker dat je nu niet eens een kans maakt, aan de andere kant heerlijk even rust aan je koppie.... Ik denk aan je hoor, ik hoop echt dat je nu ook van die rust kunt genieten!

Liefs, Anke

He meiden,

Bedankt weer voor jullie reacties. Bij mij werkte het met de LH testen uitstekend, het is minder belastend omdat je maar 1x naar het ziekenhuis hoeft voor een meting. Ook het testen ging/gaat heel goed bij mij. Alleen heb ik deze ronde een hele vroege eisprong gehad Waarschijnlijk. Op dag 11 ws al. En toen is er een echo gemaakt en was er niets te zien helaas. Ik ben vanmorgen nog weer geweest voor een echo, maar inderdaad geen grote folikels aanwezig. Er is ook bloedgeprikt, 7 dagen voor je menstruatie is te zien in het bloed of er wel of niet een eisprong is geweest. Dat was nu even gokken, omdat ik natuurlijk nu niet precies weet wanneer ik ongesteld zal worden. Maar goed we hopen dat we nog wat duidelijkheid krijgen over deze cyclus, of er wel of niet een eisprong is geweest. We hopen dat het de volgende keer anders zal gaan. De eerste echo moeten we dan wel wat eerder gaan doen, ongeveer op dag 9 . Dus meiden op naar de volgende ronde en wie weet lukt het dan wel weer.
Meiden succes allemaal en we spreken elkaar weer.

groetjes Cindy

Terug
Bovenaan