Helaas geen aapjes kijken voor ons!!!

A

Anoniem

Guest
Nou iemand moet de eerste zijn, en ik hoop ook de enige maar het wordt morgen geen dagje dierentuin voor ons.
Linde heeft sinds gisterenmiddag 39 graden koorts en is helemaal niet lekker, verkouden, tandjes??? ik weet het niet.
Vandaag dus lekker thuis bij mama ipv kdv en mama dus een dagje minder werken deze week ook lekker ( begrijp me niet verkeerd hoor, natuurlijk liever een happy kindje op het kdv maar een dagje minder werken is gewoon  ook wel eens lekker)
Maar helaas zie ik een dagje Amersfoort niet zitten, of er moet vandaag een wondertje gebeuren dat mevr. weer kiplekker is dan zie je ons morgen om 11:00 maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.
Ik baal er natuurlijk wel van, leek me erg leuk om alle mama's en kids "live" te zien.
Maar goed ik wens iedereen die gaat heel veel plezier en een gezellige dag!!!!
Ik hoop dat het iets warmer wordt dan dat het nu is, ik heb koude voeten in mijn zomerschoentjes!!!
Ga nu snel naar mijn meisje, ze ligt te jammeren en piepen in haar bedje, en lekker een dagje knuffelen.

groetjes Danielle.

Ahhh zielig! En jammer!!
Geef haar een extra dikke knuffel van ons.
Mocht dit niet werken...haha.....kan ze 'm zowiezo wel gebruiken...

Liefs Annet

Ahhhh jammer!
Heel veel beterschap voor Linde en vertroetel haar maar lekker vandaag.
Yoëll is gelukkig weer helemaal opgeknapt, maar hier heeft het een week geduurd (wil je waarschijnlijk niet horen)
Linde is vast zo weer opgeknapt!

Pauline

Niks aan te doen,.. Maar heel veel beterschap en een dikke kus van ons!

Esmé mv Kay

jammer hoor, ik hoop dat ze snel weer opknapt. Het liefst supersnel want dan kun je morgen nog mee

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan