Helaas geen echo gehad.

Eerder heb ik geschreven dat ik vandaag een echo zou krijgen. Dat dacht ik, omdat er bij mijn vk een echo apparaat heeft. Jammer genoeg ging ze alleen maar naar het hartje luisteren. Maar dat klopte goed. Was ook fijn om te horen,maar toch was ik een beetje teleurgesteld dat ik ons kindje niet mocht zien. Nu moet ik nog 5 weken wachten en dan heb ik de 20 weken echo. Morgen meteen ff bellen voor een afspraak.

Liefs Jojanneke

Jammer als je er zo op gerekend had...

Maar ben al jaloers op al die meiden die zoveel echo's krijgen! ;-) Ik heb er een gehad met 9 wk en krijg er nog een deze zwangerschap (20 wk)...!

Zou dus lekker genieten van de fotootjes van de echo's die je gehad hebt en straks kun je goed zien hoe hard je frup gegroeid zal zijn! Lekker naar uitleven zou ik zeggen. :)

Sparkle dan ben je ook jaloers op mij heb tot nu toe 6 keer een echo gehad. Ik hoop voor je dat jij ook nog veel kunt genieten van andere dingen tijdens je zwangerschap.

Groetjes Jojanneke

ahhh wat een teleurstelling... dat zou nij ons ook het geval zijn, alleen dus vanwege mijn schoonmoeder kregen we er wel 1. Ach als het maar goed is, dat is wel het aller belangrijkste! Ik had juist graag het hartje gehoord...

ben benieuwd wanneer je de echo krijgt! ik heb m 15dec. al (ben dan 19+1)

Liefs Kim

Hey sparkle,

Wilde toch even reageren op de 'jaloezie' op meerdere echo's krijgen. Als er niks met de mama of eventuele vorige zwangerschappen is mis gegaan dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen. Maar ik heb bv meerdere echo's gehad omdat het vorige keer met 15+3 is misgegaan. Dan blijft het toch vervelend om steeds (niet alleen van jou maar van meerdere dames) te lezen dat ze heel graag meerdere echo's hadden gehad. Maar denk niet dat je graag in mijn schoenen had gestaan wat onzekerheid over deze zwangerschap betreft. Dus ik zou zeggen: geniet van wat je wel hebt!

Groetjes son

ik heb ook al 4 echo's gehad, die krijg je idd niet zomaar voor de lol. ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en moest om die reden heel vroeg in de zwangerschap zoveel echo's laten maken. ik kan vertellen dat dat heel eng is, dus als er geen redenen zijn om meer echo's te moeten maken, wees blij!!

Terug
Bovenaan