helaas.....geen goede uitslag....

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

helaas weer geen goed nieuws. er waren geen zaadcellen aanwezig!!!

mijn vriend heeft iets meer als 1,5 jr geleden een hersteloperatie ondergaan, en we zijn nu bang dat dit al is dichtgegroeid. we hadden van de chirurg maximaal 5 jaar gekregen om zwanger te worden, maar dat het na 1,5 jr al dicht zou groeien!!!!!

en iedereen weet....zonder zaad geen zwangerschap!!!
maandag gaan we zijn zaad inleveren om te laten onderzoeken. dus over 1,5 week weten we meer.
daar na terug naar de gyn!
shit man! en me ei was zo geweldig goed deze keer! zelfs mijn slijmvlies was "fraai" zei de gyn.....jammer hoor!!!

xx kimpansee

Hi Kimpansee,

Dit is echt KUT!!!
Hoop dat er toch nog mogelijkheden zijn om het alsnog goed te krijgen?!?

Sterkte en succes over 1 1/2 week.
Ik leef met je mee.

Je hebt er wel niet veel aan maar toch...

Liefs Bieb.

Jeetje zeg, wat kl*te voor jullie!
Zou er evt. nog een andere manier zijn voor jullie?

Groetjes

Bieb,
lief dat je met me mee leeft. natuurlijk heb ik daar wat aan! vind ik zelf het fijne hier! woorden zeggen ook een heleboel!!

anoniem,
ik hoop dat er andere manieren zijn, ik heb op het als zwanger worden langer duurt forum gevraagd of je misschien op een andere manier aan je partners zaad kunt komen. bij een vrouw kunnen ze ook een ei weg prikken, misschien bestaat zoiets ook wel voor de man.....

bedankt!
xx kimpansee

Hoi Meis,
Jee, wat K*T zeg. Heb geen ander woord voor..
Las allebei je stukjes.. Ik hoop en duim nat dat het maandag wel goed is.. maar kan je nog een keer geopereerd worden??(vriend dan??ja, heel lief dat ie dat gelijk weer zou doen..)
en hier heb je nu al die tijd op lopen wachten.. snap niet dat ze niet eerder al die testen hebben gedaan..
Ik weet nogmaals niet goed wat ik tegen je kan zeggen om de pijn, verdriet beetje te verzachten. alleen dat ik echt onwijs met je mee leef en dat ik heel graag iets voor je zou willen doen. Heb echt het gevoel dat ik je al ken (face 2 face dan) misschien na de vakanties maar een keer afspreken in cafe ofzo??
Leef echt helemaal met je mee.. ben ook down (echt raar, maar andere kant ook niet we praten over zoveel gevoelens)
Heb je trouwens al ergens anders info in gewonnen over dat er zo iets als ei prikken ook bij mannen bestaat??
Wanneer moet je ma? Ik moet dan weer weg maar ik hoop dat er daar een comp is..
misschien anders tot in weekend..
dikke knuffel
anne
xxx

Shit hee. Ik hoop dat jullie er ondanks uit gaan komen zeg...een herstel operatie? En hadden jullie nou al een kind en wil je opnieuw zwanger worden of heb ik dat verkeerd begrepen....

Heel veel liefs en ik hoop echt dat het goed gaat komen, alles wordt toch steeds geavanceerder, dus moet lukken toch!

xxx

Nou dan is mijn chagerijnige bui niet terecht zeg! Wat een rotnieuws. Ik hoop dat er genoeg oplossingen voor jullie owrden geboden door de arts! XXX

lieve dames,

wat doet het me toch goed dit allemaal te lezen!!
heel erg bedankt, ook zo fijn dat jullie allemaal meedenken!!!
ik hoop dat ik info in kan winnen over een eventuele andere manier om het zaad van mijn partner te krijgen (staat hier nu een beetje dom, maar hoop dat jullie weten wat ik bedoel!)

enneh anne33, wil best een keer iets afspreken hoor! spannend vind ik het wel....hihi

nogmaals bedankt lieve dames!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan