Helaas geen IUI..

Hoi meiden,
Helaas een minder positief bericht;de IUI is niet doorgegaan..
Bij de afspraak om te insemineren kon het niet doorgaan,er was maar een zaadcel gevonden en de was "krom"(wat je je daar bij moet voorstellen..)
Dus het gaat allemaal niet door,de enigste andere oplossing is IVF ICSI,dus daar gaan we aan beginnen in november(na onze verhuizing)
Wel weer even slikken..maar we proberen positief te blijven(ik hoef niet meer aan de pil en klussen moet niet meer op bepaalde dagen)

Iedereen heel veel succes! en ik laat wel weer wat van me horen!
gr. petra

Hoi Petra,

Wat ontzettend jammer zeg dat deze poging niet door is gegaan...da's effe zwaar slikken ja :(
Maar geef de moed niet op dit najaar kan er nog van alles gebeuren!
Ikzelf start ook met IVF in oktober dus wie weet ga je ietsje later ook wel voor IVF op!

Kop op he meis,
lfs. Suus

He getsie petra, das niet zo;n goed nieuws he. Hoe is je man eronder dat ie maar 1 zaadcel had en ook nog krom. Hoe komt dit overigens petra? Hebben ze van te voren niet gekeken of zijn zaad geschikt is voor iui? Nou ja maakt eigenlijk ook niets uit. Het is een feit dat het gewoon onzettend balen is.
Meid sterkte met het verwerken van dit nieuws ook voor je man. En tot snel!

Liefs Molly.

Dank jullie wel meiden.
Mijn man vindt het zelf ook best naar en baalt er behoorlijk van...Maar gelukkig kunnen we er goed over praten en dat helpt wel;voor mij blijft hij natuurlijk gewoon de liefste man vd hele wereld; dat spreekt voor zich!

We hebben idd eerst een test gedaan voordat we met de behandeling begonnen, deze was ook erg slecht,maar de gyn bood ons eerst de mogelijkheid voor iui in plaats van direct te beginnen met IVF,vandaar dus.

gr. petra

Hoi Petra.
Moeilijk voor jullie hoor.
een collega van mij heeft iui gehad en is helaas niet zwanger geworden. Ze gaat nu voor IVF (is begonnen met de hormonen te prikken).
Ik wil jullie veel sterkte wensen. Het is in ieder geval fijn dat jullie er samen over kunnen praten. Ik hoop dat jullie elkaar in het verdere traject ook goed kunnen steunen.
Groetjes van Caroline

Getsie, wat een domper zeg! Wat vreemd dat ze er nu pas achter komen dat het zaad 'niet goed' is.
Succes met verhuizen en het verdere traject in de medische molen.
Als je even lekker wilt mopperen, wij zijn er hoor!
Groetjes Els

Terug
Bovenaan