helaas geen vakantiesouveniertje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Voel me vandaag weer eens zwaar klote en wil dat gevoel even van mij afschrijven...
Ik reageer niet zoveel maar lees weer wat vaker jullie verhalen. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn...maar nu toch weer ongi geworden dus wat maakt het uit!
Ik snap er niks van, mijn man evenmin...maarja..op naar ronde 5. Jee ik had niet gedacht dat ooit te moeten opschrijven...erg he?! Nu ik het zo teruglees vind ik dat ik nog geen recht van klagen heb...er zijn veel meiden hier die er al langer over doen...maar toch...het voelt al zoooo lang.
Ik ben de afgelopen weken een paar keer bijna flauw gevallen/ duizelig dus ik dacht maandagavond...laat ik toch maar even testen ook al was dat het enige wat ik had...nou niks dus...dinsdagochtend ongi...had ik me die test ook kunnen besparen!
Mijn nieuwe nod is 5 september, en dat betekent dat mijn vruchtbare dagen zijn als we op Lowlands zitten!!! Hoe we dat gaan aanpakken weet ik ook nog niet, handig is het niet. Maar hopen dat mijn cyclus wat korter is deze maand.
Hehe dat lucht dan toch weer een beetje op.
Alle meiden succes!!!

Manon 28, ronde 5, 1e kindje

Hallo hai Manon

Zeker is dat klote vooral als je het denkt nu is het zover en dan weer ongi echt balen!!
Maar hou wel de moed in hoor geef het niet op wie weet de volgende ronde!!
Heb je je wel een leuke vakantie gehad??

Ik ben hier nieuw sins gisteren.
Succes weer met klussen meid!!

Liefs Aarbei

Bedankt voor je reactie. Erg leuk.
Ja ik houd de moed er in...
De ene maand moet mijn man mij opfleuren, deze maand moest ik heb opfleuren. Je bent dan toch weer teleurgesteld als het niet zo is. We zijn er gewoon klaar voor, ons huisje is op orde, we hebben allebei werk, leuke buurt met veel kleine kinderen. Kortom: we willen ook!
Als het moet, blijf ik heel Lowlands in de tent liggen klussen....maarja dan is de kwaliteit van de zwemmertjes ook niet meer zo best...hahaha...dus we gaan toch maar van de leuke bands genieten! (en dan voordat we aan het bier gaan nog maar even klussen hihihi, stilletjes want ja zo'n tent is niet echt geluidsdicht hihi)
Jij ook succes! Hoe oud ben je en eerste kindje eerste ronde?
Manon

Beste Manon,
Kan heel goed indenken hoe je je voelt. Ik heb zelf nl hetzelfde.
Wij zitten nu in ronde 7 en moet vandaag ongi worden, hopen natuurlijk van niet
maar heb nu al flink last van mn borsten en buikkrampjes dus ben bang dat het
weer niet raak is. Maar toch zolang het nog niet doorzet heb je altijd nog dat
kleine beetje hoop. We zijn net terug van vakantie, allebei ontspannen en flink
geklust. We hebben ook ons huisje op orde, kamertje over, beiden een goede baan en verlangen naar een kindje. Mn vriend belde zojuist nog op van en hoe gaat het,
ben je al ongi? Hij is zoooo lief en ook altijd weer zenuwachtig rond deze dagen.
Ben blij dat ik daar niet alleen mee hoef te lopen.
Manon geniet van Lowlands en het gaat zeker lukken !!!!!!

Liefs,
Dominica

Blijft elke keer weer moeilijk als je weer ongi wordt... toch geeft het mij ook elke keer weer wat rust. Even niet bezig met verschijnselen omdat je even die zekerheid hebt, helaas. Verder zie ik het altijd weer als dag 1 van een nieuwe ronde en dag 1 van een eventuele zwangeschap!!
Zou natuurlijk leuk zijn om straks op elke verjaardg weer te kunnen vertellen dat jullie kindje verwekt is op een toilet of in een tentje op lowlands....
Hou je taai!! En veel suc6

Knuffel van Ineke

Hoi Manon!

Balen hè als je dan weer ongi wordt terwijl je zo hoopt dat het deze keer raak is!
Wij zitten nu in ronde 8 voor ons 1e kindje en iedere keer als ik ongi wordt heb ik een vreselijke baaldag. Ik hoop voor je dat het deze ronde gaat lukken, jullie vinden vast wel een goed moment om te klussen tussen de optredens door haha!
Ik heb trouwens van verschillende mensen gehoord dat de meeste vrouwen pas zwanger worden na 6 maanden tot een jaar oefenen. Dus voor ons is er nog alle hoop!

liefs Syllie

Hai hai Manon

Dat is waar hoor vooral als je het graag wilt, maar wie weet is dat weekend wel raak!!

Ik ben 26 jaar en de 2e ronde 1e kindje, ik vind het wel spannend allemaal veel klussen enz hahahah!!
Ik zou er ook van balen hoor vooral als je weer ongi word.

Nou meid ik spreek je weer.

Liefs Aarbei  

Hoi allemaal

ik had inderdaad precies hetzelfde. Heerlijke vakantie lekker uitgerust en volgens mij op  de juiste momenten geklust (vreselijk woord eigenlijk, maar ja....). Ik voelde me misselijk, moe, zo had had ik me nog niet gevoeld. Ik dacht dus ook dat het dit keer raak was. maar helaas.....Wat een teleurstelling elke maand, maar deze keer was het doordat ik  me ziek voelde nog erger. Mijn vriend dacht ook dat ik wel es zwanger kon zijn en die was ook erg teleurgesteld. Sorry,  ik  schrijf het allemaal van me  af.....  Probeer toch goede moed te houden; dat probeer ik ook!  

toch denk ik dat ik nu een afspraak ga maken bij de dokter. ik heb nu het idee dat als de dokter zegt dat er allemaal niks aan de hand is, dat ik dan weer meer vertrouwen er in krijg. Ik weet niet of hier iemand is, dit ditzelfde gevoel heeft?

liefs mij

Terug
Bovenaan