helaas geen vruchtbare vakantie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Helaas voor mij geen vruchtbare vakantie.................. Ik heb ongi gevoelens en bij het afvegen licht roze. Ach ja op naar ronde 5.
Morgen moet ik officieel ongi worden, maar ik weet toch al wat het is.
Vanmorgen een test gedaan, gewoon om te testen. Misschien wel zonde van het geld (ik wist eigenlijk al dat het toch niet wat was), maar voor mij toch wel belangrijk, omdat het zo minder eng wordt (denk ik)

Nou meiden ik ga nog even wat doen en dan zielig op de bank (haha) met choc. en thee. Ik mag me toch best een beetje zielig vinden ???
Ik vindt mezelf altijd zielig als ik ongi ben/ moet worden. Helemaal nu ik met de pil ben gestopt en alles in alle hevigheid weer terug komt. Ik had er met de pil minder last van.

Liefs Daan

Hoi Daan,

Dat is balen voor je, toch elke keer weer een teleurstelling. En ik herken me er wel in hoor; ik vind mezelf altijd al zielig als ik ongi ben en als ik het nu wordt helemaal. Ook ik ga met een bak thee en een doos chocola op de bank.
Maar kop op he, nieuwe ronde nieuwe kansen (zo'n opmerking die iedereen je geeft en je niet wil horen) maar ik meen het wel.
Liefs Rannie

Hai Daan,

Wat ***** dat je weer rode duivels hebt gekregen!

Geniet nu maar van de chocolade en maak je dan maar weer rustig op voor de volgende ronde.

Veel sterkte.

liefs, Ikky

He meis, wat vervelend zeg.
Doe het rustig aan en veel succes in de volgende ronde.

Liefs, Nadine

Oh, zo herkenbaar!! Ik had ook wel gedacht dat de vakantie vruchtbaar zou zijn. We hebben goed ons best gedaan  en je leest toch overal van die verhalen van "in de vakantie ben je veel meer ontspannen dus..." nou ja, en dan toch niet!!

Wat ik ook herken is het zielige gevoel hoor. Ongi is nooit leuk, maar sinds het stoppen met de pil is het weer allemaal veel heftiger geworden, en waar doe je het nou helemaal voor? GEEN KIND!!!! Soms echt om boos en verdrietig van te worden. Alsof je met de ongi nog even extra gestraft wordt, terwijl ik al verdrietig genoeg was dat het niet gelukt was.

Kom op hoor, we gaan weer vol goede moed op naar de volgende ronde!

Helaas, ik had je meer gegunt. Ga maar lekker genieten van de chocola.
Dat mag best nu.

Hé bah wat balen weer!!!
Maar lekker van je chocomelkje genieten, je mag ook terleurgesteld zijn das heel normaal!!!
Succes dan maar in de volgende ronde!!!

Liefs Sandy

Hey Daan!!!

Je bent er nog!!

Balen voor je dat de duivels weer zijn gekomen!!
Ze zijn volgens mij ook nog te vroeg,of niet?
Maar goed dan kun je weer eerder beginnen met klussen,dat is het positieve ervan!
Heb je je baaldag met thee en chocolade overleefd??
Ik kan me best voorstellen dat je weer baalt,het is toch iedere keer weer een teleurstelling!!
Maar Daan,KOP OP!!!
Laat je niet kisten!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan