Helaas helaas: ik loop ook nog rond...

A

Anoniem

Guest
Moest wel lachen toen ik net de berichtjes las: ben ik dan zo'n zekere factor???

Ben ff niet zoveel op t forum vandaag: voel me ziek, zwak en misselijk....
Werd vannacht al wakker met pijn in mn nek en dat kan dan zo lekker door stralen naar mn hoofd.
Vannochtend moest ik (na vk) nog ff een essay schrijven en daarna was het helemaal gedaan: zo'n migraine achtige hoofdpijn waarvan je misselijk en duizelig wordt. Heb dus ff in mn bed gelegen en een paracetamol genomen, maar nix helpt.
Omdat de computer meestal niet zo bevordelijk is bij hoofdpijn heb ik geprobeerd erbij uit de buurt te blijven; maar moest gewoon ff kijken... (hoezo verslaafd???)

Nou vertelde mijn vriend me dat ik de dag voor mn vorige bevalling ook ziek was dus wie weet... (ik grijp elk mogelijk voorteken aan)

Dus lieve mensen; iets minder aanwezig, maar helaas nog niet bezig....

Liefs Nika      

hoi hoi
nou ik loop ook nog rond hoor.
ben nu 40weken en 1dag en ben het echt soms poepiezat.
verveel me dood omdat eigenlijk alles is gedaan,en het liefst lig ik de hele dag in bed ,maar ja dat gaat niet he met 5 kids.
gelukkig doet die kleine het nog erg goed want ze is nog vrij actief.
ach binnen nu en 14 dagen zal ik toch moeten bevallen.
liefs sil

nou, jij bent natuurlijk al behoorlijk ver! je moet nog maar 2 daagjes dus wij dachten dat je al lag te bevallen joh haha!

Maar helaas voor jou nog niet..ik ben vanacht de hele nacht misselijk geweest dus misschien is dat idd wel een voorteken als je een btj ziekies bent..

Hopen dat binnen nu en een week iedereen bevallen is :p

x angela

Ja, hier nog iemand die zich vandaag niet goed voelt: had gedouched vanochtend, afgedroogd en aangekleed en ik word met toch ineens misselijk. Beetje hoofdpijn ervan, ik stond echt boven de wc te kokhalsen. Ben toen maar weer even terug naar bed gegaan.

Heb de hele dag al last van golven van misselijkheid en van harde buiken. Zo'n bandgevoel over mijn onderbuik die een tijdje aanhoudt en daarna weer verdwijnt.
Het kindje is ook erg beweeglijk.

Ha ha.... mag van mijn man meteen niets meer doen, alleen op de bank zitten.
Want bij mij is het juist de bedoeling dat het nog effe blijft zitten tot de 15 e...

Groetjes Renata.

Hey ladies,

de eersten van de zwanherschapsgym zijn al bevallen, snik snotter, hier nog niets.

Heb wel dezelfde klachten als hier genoemd worden; gevoel van band om de buik, misselijk en bovendien een zeer gevoelige tot pijnlijke onderrug.

Hmmm afwachten maar weer. We hebben ons hondje voor de zekerheid ter oppas aangeboden aan mijn schoonzusje voor dit weekend. Nu is het even aanzien!

Groetjes

Terug
Bovenaan