Helaas het is mis voor de derde keer!!!!!

Helaas voor ons geen baby in december.
Vanavond een echo gehad ivm aanhoudend zeurend gevoel en een druppel bloedverlies.
En mijn gevoel zei dat het niet klopte, ik was 2 dagen misselijk geweest en daarna ineens niet meer.

Op de echo was een lege baarmoeder te zien, er was geen vruchtje te zien van 7 weken, wat er wel had moeten zijn, is dus wrsch niet gegroeid.
Nu afwachten tot het slijmvlies spontaan af gaat komen. Volgende week een controle echo hoe het er voor staat.
Balen dat we dit al voor de derde keer moeten meemaken.
Liefs Bowi

jeetje meid! wat erg voor je!! echt verschrikkelijk dat je dit al 3 keer mee maakt nu! 1 keer is al te veel! ik wens je erg veel sterkte en ik hoop dat je gewoon probeert door te zetten..hoe moeilijk dat ook zal zijn!

liefs inge

Vandaag weer terug bij de gyn geweest, ze belden of ik nogmaals kon komen voor een echo omdat ze bang waren voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Echo gemaakt en bloed geprikt. maar waarschijnlijk gewoon vroeg mis gegaan.
Heb volop bloedverlies dus het komt in ieder geval spontaan op gang. Volgende week een echo om te zien of alles eruit is. En over 6 weken een afspraak om te kijken waar die miskramen nu vandaan komen.
Dus afwachten.......

@bowi, ondanks alles toch wel fijn dat het spontaan op gang gekomen is.

Ik ben gisteren voor controle bij de gynacoloog geweest, en bij mij was het gelukkig ook spontaan op gang gekomen zodat bij mij een ingreep bespaart blijft.

Wel hebben ze me voor de zekerheid nog bloed geprikt voor hcg en hb, donderdag krijg ik daar weer de uitslag van.

Hè wat rot! Heb deze week ook m'n derde miskraam op rij meegemaakt.... Afgelopen maandag bleek er met ruim 8 wkn geen hartactie. Omdat m'n lijf nog geen enkele signalen gaf van een komende mk en ik niet nog weken " zwanger" wil rondlopen, ben ik gisteren gecuretteerd.... De ingreep viel mee, maar ik ben wel behoorlijk emo...
Nou ja, hopelijk voel je je (en ik) snel beter! Sterkte, xxx

He C9451
Balen zeg 3 x op een rij, 3x maal is scheepsrecht wordt wel eens gezegd maar dat is niet altijd zo dat zie je wel.
Hopelijk voor jou snel goed nieuws.
Succes met klussen zoals ze dat zeggen!!!
Wij kunnen ook weer beginnen, ben vandaag ongesteld geworden voor de eerste keer sinds de miskraam, dus kunnen nu weer gaan rekenen en hopen! Groetjes Bowi

Terug
Bovenaan