helaas het is mis!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi,daar was ik even weer ik ben vanmorgen naar de gyn geweest omdat het bloeden niet ophield heb een inwendige echo gehad en de gyn zag dat er nog wat bloed in de baarmoeder zat en hij zag iets wat wel op een heel klein vruchtje leek maar verder zag hij niets zitten hij zei dat ik volgende week maaandag terug moet komen om te kijken of alles weg is en dan krijg ik onderzoeken omdat dit nou al mn derde miskraam is in een jaar tijd ik heb gelukkig al een gezonde zoon van 3 maar ik zou nu zo graag een tweede erbij willen en aan het zwanger worden daar ligt het niet aan want als ik stop met de pil dan ben ik iedere keer gelijk zwanger maa ja daar heb ik nu ook niks aan dan moet het wel goed gaan ik hoop zo dat ik de volgende keer meer geluk heb maar durf bijna niet meer zwanger te raken ben zo bang dat het nou iedere keer verkeerd gaat!!! nou ik ben nu even mn verhaal kwijt en hoop dat jullie meer geluk hebben !!! groetjes natasja

Goh ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Een 3e miskraam, das niet niks....
Sterkte......

Liefs, Clau

Heel veel sterkte toegewenst!!
Echt balen dat het toch mis is gegaan!!!  
Ik hoop dat de onderzoeken iets uitwijzen!!!! Dan weet je iniedergeval waar je aan toe bent..en dan kunnen ze er misschien wat aan doen!!!
Heeeel veeeeel geluk verder...
Veel liefs Antoinet

Lieve Natasja,

heel erg veel sterkte gewenst!!

liefs Tamara

Jeetje natas

Ik leef met je mee

doe rustig aan

denk aan je zelf

En sterkte

veel liefs natasja

Terug