Helaas het is mis...

Lieve allemaal, ik heb erg getwijfeld om het bericht te plaatsen maar ik moet het kwijt.... en zoveel mensen wisten het nog niet...

Gister was ik jarig en ineens begon het. Bloed verlies zomaar... ik maakte me nog geen zorgen. Er is vast een verklaring voor dat lees je ook als je gaat zoeken op het internet. Mijn gebeurd dat toch niet? 7 weken zwanger, 7 november en 37 jaar... Mijn eerste.
In de avond verloor ik nog meer bloed maar nog steeds geen pijn. Om 23 uur liep ik leeg. De huisarsenpost kon niet veel doen.
Wacht maar tot morgen en meld je gelijk aan bij een verloskundige. In de ochtend nog meer bloed, ik wilde het niet geloven en werd zo bang.
De huisarts deed als eerste onderzoek en zei je baarmoeder is open en hij haalde al 2 stukjes weefsel eruit. Ik moest wachten op een ego tot 11 uur en er rekening mee houden dat het mis is....

Wachten duurt zo lang. De ego bevestigde mijn angst. Het is over de droom. Alleen een klein zakje wat er nog uit zal komen.

Meiden geniet intens van jullie zwangerschap en wees dankbaar. Wij gaan dit verwerken en er gewoon weer voor.

Renate

Terug
Bovenaan