Helaas...het is weer zover!

Hoi lieve meiden,

Helaas, het mocht weer niet zo zijn deze ronde....ben weer ongesteld geworden vanavond. Ook nog te laat om nog naar de apotheek te kunnen, terwijl het volgens de gyn heel belangrijk was om daar meteen heen te gaan met mijn receptje voor de Menopur, omdat ze dat nooit op voorraad hebben. Nu ga ik morgenochtend meteen maar bellen zodat ze het meteen kunnen bestellen, want ik heb het vrijdagmorgen vroeg al nodig. Dan krijg ik als het goed is (moet ik morgen ook nog voor bellen) een prik-instructie en dan zou ik het daarna zelf moeten kunnen...brrrr....eng! Ik ga maar eens kijken naar de IUI lijst, want daar kan ik me nu ook wel op gaan zetten. Ik hoop dat het lukt en anders ga ik het wel aan een van jullie vragen om me daarbij te helpen!

Voor de meiden die nog aan het wachten zijn: zet hem op!!! Ik denk aan jullie!!! Succes!!!

Liefs, Anke

Hoi Anke,
Wat ontzettend balen zeg meid, het zou zo mooi geweest zijn als het de laatste poging voor de IUI nog was gelukt.
Voor het bestellen van de medicijnen gaat het wel goed als je morgenvroeg gelijk belt hoor, dan krijgen ze het in de loop van de dag wel binnen. Dus vrijdag de eerste spuit al zetten, best spannend die eerste keer, maar daarna zal het steeds makkelijker gaan.
Ik hoop voor je dat IUI de uitkomst zal zijn, het wordt nu toch echt tijd om die IUI lijst in te gaan korten.
Veel succes vrijdag en laat even weten hoe het gegaan is.
Liefs, Judith

Poeh....ik ben toch zo een stresskip he! Vanmorgen mijn wekker gezet zodat ik zeker niet te laat wakker zou worden om de apotheek te gaan bellen. Ik hing natuurlijk meteen aan de telefoon toen ze open gingen, maar al die stress was nergens voor nodig joh! Ze hadden 3 ampullen Menopur op voorraad liggen en de rest gingen ze meteen bestellen en zouden morgen binnen komen. Niks aan de hand dus! Daarna het ziekenhuis gebeld voor de prik-instructie, kreeg ik toch een trut aan de telefoon!! Ze vond het niet normaal dat ik dan vandaag pas belde om morgen een instructie te krijgen, want dan werden zij voor het blok gezet....ja hallo...dat heeft mijn gyn zelf opgeschreven, dat ik dat zo moet doen, zodra ik ongesteld zou worden bellen voor die instructie! Dus toen zei ze maar dat ze hem er dan op aan gingen spreken, want dit kon zo toch niet langer. Nou nou, wat heb ik daar trouwens mee te maken, ik vind het niet normaal dat ze hun patienten daar dan mee lastig gaan vallen, ik zit al niet lekker in mijn vel want ik ben net ongesteld geworden, niet zwanger dus, zwaar teleurgesteld dus, tegen het janken aan! Dan is het ook nog eens hartstikke spannend allemaal omdat dit onze eerste IUI gaat worden. Maar nee hoor, wordt geen rekening mee gehouden, gewoon lekker lullig doen. Het draaide er trouwens op uit dat ik vanmiddag maar moet komen, en dan moet ik mezelf gaan injecteren met een 'demo-set', dus een extra prik voor niks! Ik had gehoopt dat ik morgen meteen zou kunnen oefenen met de eerste Menopur zelf, ik vind 10 dagen prikken al erg genoeg! Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.... Ik moet ook niet zo zeuren, want toen ik ziek was en aan de chemo lag, toen was het allemaal veel en veel erger en werd ik helemaal lek gestoken aan alle kanten, en dan vind ik dit nu eng?!?!?! Ik zit niet echt logisch in elkaar geloof ik!

Ik ben het weer even lekker kwijt en alles is geregeld nu, de rust is wedergekeerd in mijn koppie! Liefs, Anke

hallo Anke,

He verdorie... wat een pech weer voor je.
Gelukkig heeft de apotheek je medicijnen op voorraad en kun je morgen starten.
Ik heb geen ervaring met menopur spuiten, maar de pregnyl zet ik altijd zelf en ik vind het heel erg meevallen.
Ik hoop dat het voor jou ook meevalt.
Heel veel succes meid! Ik ga weer voor je duimen.

lfs mama Peet

He Anke,

Meid wat is je dag alwwer stressvol begonnen zeg. En wat een muts zeg die assistente. Ik vind dat je dit nog wel mag bespreken met je gyn. Het is toch niet normaal om zo behandeld te worden nadat je zo'n teleurstelling hebt gehad. Ze mag wel een beetje gevoeliger reageren zeg.
Maar goed meid alles is nu gepland en je kunt los. Ik hoop dat het je allemaal mee zal vallen en dat je aan 1 rondje IUI genoeg zult hebben.
Meid hou je taai en moedhouden hoor.
Ik ben nog aan het wachten. Mag vandaag testen maar kan de moed nog niet opbrengen. Ik ben altijd twee dagen te laat ongesteld, dus ik wacht nog maar even af geloof ik. Maar goed nog steeds geen goed gevoel hoor.
Nou meid ik spreek je snel weer.

groetjes van Cindy  

Hee meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Mama Peet, ik spuit ook al 4 maanden pregnyl en dat vind ik juist altijd tegenvallen, ik heb daar heftige (huid)reacties op en het gaat alleen maar zonder problemen als ze in mijn bilspier spuit. Maar dat mag nu dus niet met de Menopur, dus ik ben heel benieuwd of dat minder erg zal zijn. Maar alles voor het goede doel he, dan maar even op mijn tanden bijten!
Cindy, ik hoop het toch zo voor je he, dat het wel goed uit zal pakken deze maand! Ik snap het wel dat je nog niet durft te testen, lijkt mij ook heel eng. Maar zo lang er nog geen bloed te zien is mag je nog hoop houden hoor! Het is niet zo dat je helemaal geen kans hebt, ieder klein kansje is er 1! Ik zal nog voor je duimen en hopen dat het toch zo mag zijn deze maand!

Veel liefs, Anke

Hoi, hoi, wat een opeenstapelende teleurstellingen zeg, vervelend. Hopelijk brengt IUI jullie een hele grote stap verder. En wat dat prikken betreft: ik ben absoluut geen held, maar dat prikken valt echt 100, nee 1000% mee, het is zo'n dun naaldje, je voelt er echt nauwelijks iets van!

Heel veel succes.

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan