Helaas, het mocht niet zo zijn..

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,
Vanmorgen, na een week al licht bloedverlies te hebben, zette het ineens flink door.
Verlies echt heel veel bloed nu, en heb vanmorgen ws ook al het vruchtje gezien.
Gebeld met de verloskundige, die erg slecht te bereiken was overigens..
en die vertelde me dat ik vanavond langs mag komen voor een echo.
Maar aangezien ik nauwelijks buikpijn heb vond ze dat raar.
Ikzelf denk dat het over is...En voel me ''leeg.''
We zullen het zien, maar ik verwacht niets meer.
Jullie allemaal meer geluk.
Liefs R

O wat erg!! Ik hoop toch dat je vanvond nog goed nieuws krijgt.
Wat zal deze dag lang duren voor je.
Ik wens je heel veel sterkte!!
Liefs Mikkie

Lieve R

Wat duurt een da lang als je zo in spanning zit. Ik blaas tegen de wijzers van de klok zodat de tijd sneller gaat, ik hoop dat je alsnog goed nieuws krijgt vanavond!
Heel veel sterkte meid
Groetjes Sanne

Wat naar om te horen! Ik wens je heel veel sterkte toe. Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad, en het was elke keer zo'n teleurstelling! Ik had zelf ook geen buikpijn erbij. Naar je verhaal te horen lijkt me het inderdaad niet goed. Maar je weet nooit! Laat even weten hoe het is afgelopen bij de verloskundige.
Liefs

wendy

Hoi RW

Wat erg dat het bloeden toch heeft doorgezet, je had al zo'n voorgevoel of niet?
Je weet in ieder geval nu wel waar je aan toe bent en een echo zal het wrsch allemaal bevestigen. Je weet dan wel of alles eruit is of niet!

Ik weet niet of je mijn verhaal nog kent heb ook gereageerd op jou bloedverliesberichtje. Ik ahd een dag wat rzoig slijm gehad. Na 3 dagen weer gewoon slijm te hebben gehad is er sinds 2 dagen weer dat roze slijm heel af en toe met afvegen. Erg frusterend dat wel!
Vandaag de VK gebeld deze zei dat het kan dat roze slijmverlies en dat het niets hoeft te beteken ook niet bruinverlies. Pas als het echt rood bloed wordt en veel bloed en buikkrampen dan is het niet goed.
Maar ik heb in januari een miskraam gehad waarbij ik 15 dagen rozebruinverlies heb gehad en pas daarna bloedverlies toenemend en toen heeft het nog 3 weken geduurd met bloeden. Ik heb maar 1 dag echt erge buikpijn gehad het leken wel weeen die dag. Dat is ook de dag dat het vrucjtje naar buiten is geduwd, maar het bleef nog steken en het heeft toen ook nog 2 weken geduurd voordat alles eruit was en leeg was. Werd gelukkig wel meteen daarna ongestelld en mijn cyclus heeft zich meteen hersteld.
Maar mijn gevoel over het bloedverlies is ook nog niet positief nu. Ik moet er eerst zien met een echo over 3 weken of het wel of niet goed is. Totdie tijd hou ik rekening met een miskraam.

RW succes met het verwerken van de miskraam, het is een ongelooflijke klap en alleen diegene die het ooit meegemaakt hebben weten wat het is. Onebezorgd zwanger zijn is erg moeilijk.
Als je er aan toe bent meteen weer gaan vrijen! Dat je erg vruchtbaar bent na een miskraam klopt! Je hormonen werken dan nog intensief!
Kan me voorstellen dat je daar nu nog niet meteen aan denkt maar neem het mee in je achterhoofd,

succes met de echo en de komende tijd.
Liefs Bo

Hoi,

Potverdorie zeg!! Ontzettend veel sterkte de komende tijd!!
Zelf heb ik toendertijd veel steun gehad op het forum "zwanger worden na een miskraam".

Groetjes Landi

Ik weet wat je doormaakt, wacht het wel af...
Veel sterkte en zoek steun bij mensen als het inderdaad niet goed is, dat is wel fijn..
Groet gees..

PS een vriendin van mij had ook hevig bloedverlies en daarbij hebben ze een miskraam geconstateerd, maar is nu inmiddels 5 maanden zwanger en t gaat goed. Had net als jij bloedverlies, zonder pijn...ik hoop dat dit je wat helpt...

Hoi RW,

Wat verschrikkelijk voor je, na zon hele week in de stress te hebben gezeten. En dan moet het zo aflopen.  Ik wens je veel sterkte

Liefs JUffie

Terug
Bovenaan