helaas hoor ik nu ook op dit forum

hallo allemaal,

helaas heb ik ook een miskraam gehad na 7 weken...
mijn hele verhaal staat bij het april forum, heb nog wel een vraagje en helaas zijn jullie deskundigen en vroeg me af of jullie me kunnen helpen.
ik ben het hele vruchtje verloren begon maandag al met bloeden, maandagnacht hevige krampen en gisterochtend het vruchtje verloren, is er dan nog een kans dat er wat achter is gebleven?ik bloed nog steeds wat dus heb zelf het gevoel dat het er wel allemaal uit is...
we willen namelijk graag gelijk er weer voor gaan deze maand, maar wil niet het risico lopen dat het weer fout gaat omdat er iets achter is gebleven.

alvast bedankt

liefs leetje

Hoi Leetje,

Allereerst wil ik jou heel veel sterkte wensen!!

Misschien herken je me nog van het april-forum. Ik heb anderhalve week geleden een miskraam gehad en (helaas) heb ik (bijna) exact hetzelfde meegemaakt als jij. Ik verloor het vruchtje na 7 weken en 2 dagen.

In overleg met mijn verloskundige heb ik 3 dagen na mijn miskraam een inwendige echo gehad. De gynaocologe was echt heel aardig en constateerde dat mijn baarmoeder en eileiders helemaal schoon waren. Dit was zo'n opluchting! Het is een heel fijn en geruststellend idee dat alles eruit is. Ik verloor daarna wel nog wat stolsels en heb in totaal maar  4 dagen gevloeid. De gyn raadde ons wel aan één menstruatie af te wachten voordat we weer opnieuw probeerde zwanger te worden. Ik wil het sowieso een paar maanden laten rusten, dus dat vind ik geen probleem.

Maar ik vroeg me wel af of dit advies is, omdat bij een volgende menstruatie misschien nog wat "restjes" mee kunnen komen of omdat het dan makkelijk is om bij een zwangerschap de termijn te bepalen. Weet iemand hier een antwoord op?

Leetje, nogmaals heel veel sterkte en geniet met volle teugen van jouw vakantie!! Hopelijk is het ons gegund  om saampies  op een  ???2006-forum  mee te doen. Dat zou ik geweldig vinden!! En dat gaat gebeuren. Ik ben heel positief wat dat betreft!

Heel veel liefs,
Laura

hallo sam 2003,

ik herken je inderdaad, en heel toevallig was het bij mij ook op 7 weken en 2 dagen,
ik heb de dag voor ik het vruchtje verloor een echo gehad omdat het toen nog niet zeker was of het een miskraam was.
toen zag ze niet eens een vruchtje en ze zei dat alles er schoon en netjes uit zag...ze dacht toen dat het bij de celdeling al was mis gegaan, had dus ook absoluut niet verwacht de volgende dag een vruchtje te verliezen...
achteraf besef ik hoe blij ik moet zijn dat het uit zichzelf is los gekomen, anders hadden we niet eens geweten dat er nog wat zat...
ik heb ook op internet op gezocht en daar staat dat je niet een menstruatie hoeft af te wachten en dat dat alleen is om het termijn makkerlijker te kunnen bepalen...maar ja dat is voor mij geen reden...
mijn gevoelens gaan op en neer, het ene moment ben ik heel positief ook omdat ik nu wel weet dat we vrij snel zwanger konden raken...en ik weet dat dit heeeel vaak voor komt.
maar vooral 's ochtends voel ik me heel leeg...
ik praat er veel over met mijn vriend, vriendinnen en mijn moeder en ik merk dat dat heel fijn is.
ik onderdruk mijn gevoelens absoluut niet maar nu ik weet hoe zo'n fijn gevoel het geeft om zwanger te zijn wil ik dat gevoel heeel graag snel weer hebben...
we gaan zondag lekke rop vakantie, weg van alles...heerlijk.

hoe voel jij je nu dan?

liefs leetje

hoi leetje

ik zag je verhaal bij het forum zwanger worden en heb daar ook al gereageerd......
strekte ermee meid ...

en inderdaad als je twijfeld vraag dan even of je een echo mag laten maken om te kijken of alles weg is.....

liefs tobi.  

Hoi Leetje,

Ook ik wil jou de komende tijd heel veel sterkte wensen. Soms onvoorstelbaar dat  zoiets gebeurt.  Neem de tijd om dit te verwerken en een plaatsje te geven.

Veel liefs van Monique.

fiew, het bloeden is gestopt!dacht na 3 dagen al dat het bijna voor bij was maar heeft toch nog een week geduurt...aangezien we binnen nu en een uur op vakantie gaan ben ik er wel heel blij om en moet zeggen dat ik echt weer kriebels heb om er voor te gaan!
wel "grappig" eigenlijk we gaan met een bevriend stel en zij is al 2 jaar gestopt met de pil en nu pas net 2 maanden gelden voor het eerst ongesteld geworden zij gaat met provera en clomid beginnen, dus we zeiden al tegen elkaar...zij de pilletjes in de tas...ik de foliumzuur en de thermometer haha we gaan ervoor!dat het maar een vruchtbare vakantie mag zijn!

tot na de vakantie!

veel liefs leetje

Terug
Bovenaan