Helaas, ik ben alweer terug van de januari moeders

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben hier maar even geweest..ik was namelijk al na 1 ronde zwanger tot onze grote verbazing want bij mijn dochter duurde het 1 jaar en bij mijn zoon 1,5 jaar. Ik was dus compleet in de wolken..maar afgelopen donderdag 1 week nadat ik had getest ging het al fout met licht bloedverlies..vrijdag ook licht bloedverlies en zaterdagochtend veel pijn. Za en zo ook licht bloedverlies en vandaag zette het echt door.
Ik ben er eigenlijk best verdrietig om..het voelt toch alsof je een kadootje hebt uitgepakt en het kado weer moet teruggeven.Ook ben ik teleurgesteld..dat mijn lichaam mij zo kan verraden..ach nu maar weer moed verzamelen voor een nieuwe poging. Met twee kleintjes rondlopen is het wel wat makkelijker om weer door te gaan en me er overheen te zetten..maar de teleurstelling blijft.
Ik vraag me af hoe deze maand loopt en al weer als nieuwe ronde mee kan tellen ? Wat dan de eerste dag van mijn ongesteldheid is donderdag 5 mei of vandaag ?
Ik ga vanmiddag naar het ziekenhuis en ik vraag wel of ik volgende week nog 1 keer mag komen zodat ik zeker ben dat mijn lichaam weer "op orde" is..
noi ja in ieder geval zet me op de lijst er bij zodat we samen sterk kunnen staan voor betere tijden!!

Hallo isabella,

Ik weet precies wat je doormaakt. Ik heb in februari een miskraam gehad in de elfde week van de zwanerschap gehad met veel bloedverlies, rugweeen en uiteindelijk na 3 weken als nog een curretage. Ik vind het dan ook een heel goed plan dat je in het ziekenhuis laat onderzoeken je baarmoeder daarwerkelijk weer schoon is. Mij hebben ze geadviseerd om 1 normale menstruatie af te wachten omdat je lichaam dan het teken geeft er weer klaar voor te zijn, maar dat schijnt verschillend per gynaecoloog te zijn.

Sterkt met het verdriet en heel veel succes voor de toekomst.

Ik ben zelf nu 7 dagen overtijd, maar de testen blijven negatief en ik weet dus echt niet waar ik aan toe ben...

groeten mama van thijs

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. En ookal heb je nog 2 andere kinderen, als je een kindje dat je graag wou verliest, doet het altijd pijn. Neem de tijd om alles te verwerken en hopelijk komt er alsnog een wolk van een baby. succes natje

lieve Issabel,

Ik heb nog wat voor je neergezet op het andere forum.

liefs Hester  

Terug
Bovenaan