helaas, ik ga jullie echt verlaten

he dames,
kom net van de verloskundige af en kan het nog steeds niet helemaal geloven
er zit niks in de vruchtzak. we wisten al dat het niet helemaal goed was op de echo van vorige week was al te zien dat het niet goed was maar dat er alleen een vruchtzak in zat wisten we niet. ik moet vrijdag naar de gyn en horen dan hoe het verder gaat de kans dat het vanzelf afkomt is volgens de vk heel klein dus moet ik waarschijnlijk gecuruteerd worden.
het stomme is ik voel me nog steeds kei zwanger ben nog steeds misselijk mijn borsten doen nog zeer en dat maakt het allemaal nog moeilijker en de grote vraag wanneer dan wel we   waren eindelijk na ruim een jaar weer zwanger we weten dat het niet zo makkelijk gaat bij ons dus ik voel me echt zwaar k*t maar ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe en geniet er maar lekker van ik kom nog wel af en toe even hier kijken om te zien hoe het er bij jullie voorstaat
liefs nicole

Hoi Nicole

Wat een rotuitslag zeg. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk mag je je snel weer bij de zwangere voegen.
Ik zal in ieder geval voor je duimen dat het niet meer zo lang gaat duren als deze keer.

Dikke knuffel
Natalie

Echt verschrikkelijk voor je, ik weet precies hoe je je voelt.

Geloof me, het komt goed. Hopelijk raak je hierna snel weer zwanger zodat je het net als ik 'snel' achter je kunt laten.

Sterkte!

Oja nog even iets, toen ik hetzelfde mee maakte waren we 1,5 jaar bezig.. Toen het dus nu mis ging was dat enorm schrikken en k*t!

Bang dat het nu weer zolang ging duren..

Maar nee, al 2 maanden na de curretage raakte ik weer zwanger!

Hou hoop!

Terug
Bovenaan