Helaas ...... ik ga jullie toch verlaten.....

Verhoef

New member
Lieve meiden,

Vandaag weer een echo gehad in het ziekenhuis en ze gaf aan dat mijn miskraam er nu toch echt aan zit te komen, zo bijzonder hoe ze zelfs kan zien hoe mijn bloed uit mijn baarmoeder weg aan het stromen was....

Ik had het na alle slechte echo's ook wel een beetje zien aankomen ..... maar toch ben er wel verdrietig onder en baal er wel van....(nu mijn 2e miskraam en dit was ook nog een tweeling)

ik wil jullie allemaal heel veel suc6 wensen en vooral een mooie zwangerschap!

als jullie het goed vinden blijf ik jullie zo af en toe nog wel een beetje volgen.....

hoop dat jullie in november allemaal jullie wonder in jullie armen mogen sluiten!

lieve groetjes en ik hoop tot snel!

Petra Verhoef!
 
Oohh Petra,

Wat ontzettend rot voor jullie. Ik krijg er kippenvel van.
Wat een rotnieuws zeg.

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.
En ik hoop dat de toekomst jullie ook een kindje zal brengen.

 
Oh Petra, wat erg voor jullie. Ik word er stil van. Ik leef met jullie mee. Ik hoop dat jullie toch snel weer zwanger zijn en dat er dan een mooi kindje in jullie gezin komt. Heel erg veel sterkte..
 
Wat verdrietig Petra! Heb bewondering voor de moed en de hoop die je steeds maar weer kon opbrengen!
Ik hoop dat jij je gauw weer mag melden, als januari of februari mama... Sterkte en liefs
 
Wat een verdrietig nieuws! Leef ook met je mee. Ik wens je heel veel sterkte en al het goeds toe.
Hoop dat er in 2012 een prachtig en gezond kindje in je armen ligt.
Nogmaals veel sterkte en kracht!
Liefs Lisette
 
Terug
Bovenaan