helaas is het mis gegaan..

helaas moet ik   het septembermama's 2009 verlaten,
sinds zaterdagochtend iets bloedverlies, sinds gistermiddag heftiger bloedverlies en lichte buikpijn, vanochtend werd deze erger en gelukkig met niet zo heel veel pijn is het voorbij gegaan.
Pff.. wel heftig allemaal hoor, bah.
Meiden, ik wens jullie een hele goeie zwangerschap toe, met mooie en gezonde kindjes in september!

liefs Saskia (mama van Jelte en Jens*)

Saskia, wat een verdrietig nieuws. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte met het verlies van deze zwangerschap. Het is een rottijd waar je doorheen gaat (heb het zelf in september meegemaakt). Nogmaals sterkte!

Jeetje Saskia, hoe is het toch weer mogelijk????????? Waarom jij nou weer die al zoveel heb meegemaakt????? (bekende vraag)

Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe, en ik hoop weer heel snel van je te horen, we houden wel contact via hyves.

Succes en sterkte.

Liefs

Heel veel sterkte! Ik heb je berichtje over Jens gelezen, en wat ontzettende rot dat jullie in zo'n nare tijd blijven zitten.

Ik heb zelf een 2e miskraam, maar alletwee in een vroeg stadium. Ik ben er al erg verdrietig over, maar hoe langer zwanger, hoe moeilijker lijkt mij.

Nogmaals veel sterkte voor jullie beide.

Ik wens je veel sterkte met dit verdrietige nieuws. Wij hadden allebei als uitgerekende datum 6 september. Het is erg naar om daar nu zo alleen te staan. Veel sterkte nogmaals...

Terug
Bovenaan