Helaas is mijn zwangerschap geëindigd in een miskraam....

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Belinda, 25 jaar en was 7 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje maar helaas is het een miskraam geworden.

Na ruim 2.5 jaar was het dan eindelijk zover voor ons, na vele tegenslagen, onderzoeken en operatie waren we eindelijk zwanger. Maar vorige week woensdag ben ik op het werk van de trap gevallen en 's nachts kreeg ik onwijze  buikpijn met krampen. Donderdag ziekgemeld en de krampen gingen weg door rusten, dus ik dacht, zo dat heb ik even goed opgelost !!!! Maar donderdag avond had ik een druppel bloed, dus ik begon al bang te worden maar ik mocht me niet druk maken van mijn vriend, het hoefd nog niet fout te zijn. Vrijdag ochtend brak het dan echt los, meteen de gyn gebeld en mocht meteen om 10.40 komen. Helaas was  er weer in mijn baarmoeder niets te zien van een zwangerschap. Zou mijn lichaam me dan zo in de maling genomen hebben ???? of het zou een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn geweest, de gyn durfde het ook niet met zekerheid te zeggen.  
Vrijdag bloed geprikt en  afgelopen maandag ook. Vrijdag en het weekend was echt vreselijk, veel heel veel bloed met stolsels en slijm en vreselijk veel pijn, zelfs een pijnstiller hielp niet !!!!! Vandaag moesten we terug komen bij de gyn. Volgens de uitslagen van het bloed ben ik dus WEL zwanger geweest (de gyn. bleef namelijk twijfelen of ik wel echt zwanger ben geweest) !!!!!!!! En aangezien mijn bloed verlies en pijn is het waarschijnlijk dus wel een 'gewone'zwangerschap geweest (dus niet buiten mijn baarmoeder maar erin !!!)  Was wel blij te horen dat ik wel echt zwanger ben geweest en dat mijn lichaam me toch niet in de maling heeft genomen.

Nu is het afwachten. Volgende week moet het vloeien over zijn anders krijg ik  toch nog een curretage.  Het  beste ook 1x gewoon menstrueren en dan mogen we  er weer voor gaan.

Sorry voor dit lange verhaal maar moest het even kwijt.

Liefs Belinda.

lieve Belinda,

jee, wat een heftig verhaal zeg! Wat vreselijk voor jullie. Je kunt hier altijd je verhaal kwijt.
Ik heb vorige week een miskraam gehad en het helpt me enorm om hier te schrijven en te lezen. Iedereen weet wat je meemaakt.   En er is altijd iemand die snel reageert op je berichtjes. Ik wens je heel veel sterkte en als er iets is, we zijn er voor je.

liefs Kyra

Hallo

Wat erg voor jullie zeg. Ik heb anderhalve week geleden een mk gehad en schrijf alles hier van me af. Ook kunnen we elkaar een hart onder de riem steken en dat hebben we allemaal wel nodig hoor.

Heel veel sterkte gewenst !!!!!

Hou je taai.
Liefs Gaby

Lieve Belinda,

Wat een ervaring, en wat jammer! Helaas weten we hier op het forum allemaal wat je nu zo'n beetje meemaakt. Neem alle tijd om dit verlies te verwerken, en doe het even lekker rustig aan. En dat lange verhaal? Geeft helemaal niet! Gewoon van je afschrijven! Daar is dit forum voor. Je kunt er je verhaal kwijt, Raad vragen of raad geven aan anderen.
We zijn er voor je!

Heel veel sterkte de komende tijd!
Groetjes, Kat

hoi belinda

volgens mij ken ik je nog van het andere forum..

meid wat erg voor je,,ik weet hoe je je voelt want ik heb ook een miskraam gehad,,ik was dan wel vroeger als jou,,maar het doet heel veel pijn.

wat bij mij erg geholpen heeft is praten,,en rust nemen om het te verwerken,ik ben er nu wel goed overheen ,maar het blijft wel spelen in me hoofd..

meid neem alle tijd die je nodig hebt,ik wil je ook heel veel sterkte toewensen.

gr maantje

Hoi Belinda,

Zo herkenbaar jouw verhaal voor iedereen op dit forum trouwens.
Maar je kunt hier altijd terecht met je verhaal kort of lang maakt niet uit.
Het is alleen maar goed voor je verwerking dat jeje verhaal kwijt kunt en dat je
je gevoelens kunt uiten.
Neem gerust de tijd om dit verlies te verwerken. Iedereen doet dit op zijn/haar manier
maar dat maakt niks uit. Zoek iets voor jezelf waar jij je prettig bij voelt.
heel veel sterkte en kop op meid!

groetjes astrid

Belinda,

Wat mij nog te binnen schoot was dat het vloeien ook bij mij na een week over was en dat ik er ook toen van uit kon gaan dat alles weg was. dat zei mijn ha tegen mij en als het door bleef gaan zouden ze ook verder kijken. Maar als het goed is zul je er met een week wel van af zijn.( hoop ik voor je)

groetjes astrid

Lieve Belinda,

Wat verschrikkelijk voor jullie! En dan ook nog zo'n pijn etc. te moeten hebben. Ik hoop natuurlijk dat een curretage niet nodig is. En wanneer je weer bij de gyn geweest bent je lichaam weer 'schoon' zal zijn. Pas toen ik dat bericht kreeg kon ik het gaan verwerken.
He, wij zijn er voor je in ieder geval.

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan